Här är en härlig blandning av diverse (mycket hifi) teknikprylar med tillhörande brus och miljö.
https://www.youtube.com/watch?v=HUURuA17n5E
Moderator: Redaktörer
2-ch skrev:Jo för att det är ite trevlig vintage-reklam så klart![]()
Här är en härlig blandning av diverse (mycket hifi) teknikprylar med tillhörande brus och miljö.
https://www.youtube.com/watch?v=HUURuA17n5E
Perfector skrev:Vill jag se nånting så gäller Torrent med bortklippta reklampauser.
Bill50x skrev:Perfector skrev:Vill jag se nånting så gäller Torrent med bortklippta reklampauser.
Det intressanta är att om man tankar hem program från TV4-play och liknande så är det ofta reklamfritt och är det reklam så är det mycket mindre än i direktsändningen. Och har man en hemtankad fil att titta på så är det mycket enkelt att hoppa över reklamen.
/ B
PerStromgren skrev:
Han är fantastisk. Det är en viss svärta över dessa som är omisskännlig.
Perfector skrev:Reklam är djävulens påfund för att människan ska bli både galen och scitzofren
Bill50x skrev:Perfector skrev:Reklam är djävulens påfund för att människan ska bli både galen och scitzofren
Tänk bara tanken, hur skulle vårt samhälle se ut om det inte fanns reklam? Tänk om man hade en bra produkt och inte fick berätta detta?
/ B
Bill50x skrev:Perfector skrev:Vill jag se nånting så gäller Torrent med bortklippta reklampauser.
Det intressanta är att om man tankar hem program från TV4-play och liknande så är det ofta reklamfritt och är det reklam så är det mycket mindre än i direktsändningen. Och har man en hemtankad fil att titta på så är det mycket enkelt att hoppa över reklamen.
/ B
murgatroyd skrev: Varför vil man någosin tanka hem en fil från TV4?![]()
![]()
Bill50x skrev:murgatroyd skrev: Varför vil man någosin tanka hem en fil från TV4?![]()
![]()
Inte så ofta, men det händer att jag vill titta på någon film som sänds där. Och då är det skönt att slippa reklamen. Att titta på en film i TV4 är annars en tidsödande historia med alla reklamavbrott, nyheter och annat.
Jag gillar också "Så mycket bättre" vilket också är betydligt roligare att se/lyssna på utan reklam.
/ B
roggaro skrev:Bill50x skrev:murgatroyd skrev: Varför vil man någosin tanka hem en fil från TV4?![]()
![]()
Inte så ofta, men det händer att jag vill titta på någon film som sänds där. Och då är det skönt att slippa reklamen. Att titta på en film i TV4 är annars en tidsödande historia med alla reklamavbrott, nyheter och annat.
Jag gillar också "Så mycket bättre" vilket också är betydligt roligare att se/lyssna på utan reklam.
/ B
Ad Muncher är ett program/tillägg som ger svart ruta i kanske tio sekunder OCH man slipper se skiten... snabbar också upp själva avbrottet. själv har jag inte s.k. premium varianten men funkar tycker jag. rekommenderar inte att köra det i det dagliga surfandet dock.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 15 gäster