molle skrev:Där försvann den 18 oktober också. Den 4 eller 11 står det mellan alltså.
Jag och Molle kom igår överens om 4:e oktober. Vi återkommer senare om starttid osv. Vi startar hos Molle och avslutar i Strängnäs hos mig hursomhelst!
Mvh Micke
Moderator: Redaktörer
molle skrev:Där försvann den 18 oktober också. Den 4 eller 11 står det mellan alltså.
Komorok skrev:GÖK-fika
Jag tänkte passa på att bjuda in på en vansinnigt opretentiös GÖK-fika lördagen den 13/9 kl 13.00 och framåt. Ja, ät lunch hemma och kom förbi på fika sedan. Om lusten och andan faller på så kan vi gå ut och äta mat på lokala haken och fortsätta fika sedan, men annars kanske vi är nöjda efter fika. Ingen som vet och inget jag vill rå över nu. Alla ÖsterGÖKare är välkomna. Övriga får anhålla via PM.
tobm skrev:Komorok skrev:GÖK-fika
Jag tänkte passa på att bjuda in på en vansinnigt opretentiös GÖK-fika lördagen den 13/9 kl 13.00 och framåt. Ja, ät lunch hemma och kom förbi på fika sedan. Om lusten och andan faller på så kan vi gå ut och äta mat på lokala haken och fortsätta fika sedan, men annars kanske vi är nöjda efter fika. Ingen som vet och inget jag vill rå över nu. Alla ÖsterGÖKare är välkomna. Övriga får anhålla via PM.
Ville bara kolla om detta fortfarande är på?
Där försvann den 18 oktober också. Den 4 eller 11 står det mellan alltså.
molle skrev:Nu börjar det dra ihop sig till batalj!
Jag har värmt upp genom att renovera husets elsystem, vilket definitivt lett till en mörkare tystnad, bredare stereoperspektiv, tre oktaver djupare återgivning, lägre dist, världsfred, högre lön och en ny regering. Jag kan inte leda sambanden i bevis, men nåde den som ifrågasätter vad jag tycker mig uppleva!
Nåväl, åter till ordningen.
Följande tappra skara har anmält sig till jurytjänst:
IÖ
Blixten no 1
Dartman
Palle
OA-51
Fem pers i juryn är ganska optimalt, men reserver är också välkomna.
Det praktiska upplägget är följande: Vi samlas hemma hos mig vid 13-tiden för den första sittningen(pma för adress). Lite enklare tilltugg står jag för i väntan på att alla rullar in. Någon regelrätt lunch kan jag inte garantera, men i vart fall en kaffe och nåt till. Färden går därefter till Mikebiker, drygt 45 minuter bort. Jag vet inte exakt vad som vankas där, varken i musik- eller matväg, men det blir garanterat nåt sörmländskt.
Sannolikt behöver resten av min familj ha bilen, så samåkning är eftertraktat ☺
oa51 skrev:Vill ni som är kombattanter ha låtarna innan eller håller vi det hemligt tills vi plockar upp 1812- CD-n ur väskan? Vilka ljudformat accepteras?
oa51 skrev:Kul att ses!
Jag tar gärna bilen till och från Molle, men undrar om jag kan samåka med någon till och från Mikebiker ( Södertälje- Strängnäs).
Jag kan ta den vägen!![]()
molle skrev:För min del så uppskattar jag överraskningsmomentet, jag behöver inte få veta musiken innan. Om Mikebiker vill veta så respekterar jag förstås det. Under de inledande 30 sekundrarna får man väl justera ljudnivån?
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 14 gäster