AndreasArvidsson skrev:Ok vad sägs då om vecka 37, fredag den 12e september?
Funkar för mig och jag passar på att anmäla mig till juryn om det föreslagna datumet skulle spikas

Moderator: Redaktörer
AndreasArvidsson skrev:Ok vad sägs då om vecka 37, fredag den 12e september?
bootstrap skrev:AndreasArvidsson skrev:Ok vad sägs då om vecka 37, fredag den 12e september?
Funkar för mig och jag passar på att anmäla mig till juryn om det föreslagna datumet skulle spikas
AndreasArvidsson skrev:Ok då spikar vi 12 sep.
Blir kl17 hos mig bra för alla? Sist körde vi kl16, men då kanske inte alla kommit hem från jobbet än?
PerStromgren skrev:Vi skulle kunna byta ordning, om du har lust att ta hand om nachspielet!
AndreasArvidsson skrev:PerStromgren skrev:Vi skulle kunna byta ordning, om du har lust att ta hand om nachspielet!
Visst det kan vi allt göra. Så länge vi håller det kort hemma hos dig. Vill få spelat av allt här innan det blir för sent för grannarnas skull.
Men skall vi köra samma tid som sist. Kl 16 hemma hos dig då?
PerStromgren skrev:16 eller 17 spelar ingen roll för mig, vi kan väl höra med de andra när vi fått en större jury.
AndreasArvidsson skrev:Ok hur dags kan du vara hemma hos Per då?
Nu är iaf Juryn spikad
bootstrap skrev:AndreasArvidsson skrev:Ok hur dags kan du vara hemma hos Per då?
Nu är iaf Juryn spikad
En 30 min kan man nog räkna med iaf så blir jag bara lite svettig.
AndreasArvidsson skrev:bootstrap skrev:AndreasArvidsson skrev:Ok hur dags kan du vara hemma hos Per då?
Nu är iaf Juryn spikad
En 30 min kan man nog räkna med iaf så blir jag bara lite svettig.
Vilken tid alltså. Kan du vara hos Per kl16?
bootstrap skrev:Jaha men det har jag ju svarat påJag kan 16
Stanbury skrev:När jag efter åtta år som medlem på Faktiskt äntligen bestämmer mig för att bli lite mer aktiv, och faktiskt lyckas passera nålsögat för invalsprocessen i Sola-GÖK, så lyckas träffarna två gånger i rad sammanfalla med andra engagemang. Är tyvärr i Stockholm nästa gång (förra gången var det en häst som ställde till det), men önskar kombattanterna lycka till. Må (*) anläggning vinna!![]()
(*) ersätts förslagsvis med valfritt förstärkningsord, t ex bästa, mest spelglada, mest transparenta, eller något annat mer eller mindre audiofilt uttryck!
Vi kan väl träffas utan battle? Föreslå något, vetja!
Stanbury skrev:Sedan kan vi avsluta alltihop med högtidlig prisutdelning vid Harry Nyquists minnessten vid Nilsbybron och prata musik och samplingsteorem.![]()
Martin skrev::cry: Vilken sorglig bild 2-ch.
Martin skrev:Vilken sorglig bild 2-ch.
2-ch skrev:Lycka till och må teknikens gudar stå er bi.
Hoppas ni får en trevlig afton.
Toto - I Will Remember är riktigt bra. Hoppas ni fått tag i rätt inspelning nu bara.
Ingen av dom tre som finns på spotify är något att ha tyvärr.
Användare som besöker denna kategori: Belker, Bing [Bot], Hjalmar_Branting, Large och 35 gäster