Grattis Andreas.
Moderator: Redaktörer
Kronkan skrev:Grattis Andreas!
Sedan kan jag ju tycka att det är trevligt med lite bilder och text.
AndreasArvidsson skrev:Kronkan skrev:Grattis Andreas!
Sedan kan jag ju tycka att det är trevligt med lite bilder och text.
Tackar. Vi hade flera herrar som hade med sig riktigt bra kameror så jag litar på att de lägger upp bilder
Komorok skrev:Fint reportage, Per. Hoppas du blir bättre snart.
sprudel skrev:Jag är avis på Andreas bakvägg, ovh avståndet till den. Mycket fint ordnat!
PerStromgren skrev:Komorok skrev:Fint reportage, Per. Hoppas du blir bättre snart.
Tack! Det går över på några dagar.
Du nämndes igår, f.ö. Som när vi körde 1812: "Tyckte du det här vara maffigt? Hemma hos K lever fönsterrutorna riktigt farligt"!
sprudel skrev:Jag är avis på Andreas bakvägg, ovh avståndet till den. Mycket fint ordnat!
paa skrev:sprudel skrev:Jag är avis på Andreas bakvägg, ovh avståndet till den. Mycket fint ordnat!
Jag utgår ifrån att du på ett logiskt sätt definierar "bakvägg" som väggen bakom lyssnarna?
oa51: De hänger i en ståltråd som i sin tur är dold(något så när iaf) av den vita kabeln som är lindad runt. Fönstrerna går fortfarande att öppna. Blev bra imho
oa51 skrev:Smart!
Callisto skrev:Hur lät de avgörande argumenten. Vad var bättre. Alltid kul att ta del av resonerandet.
PerStromgren skrev:Callisto skrev:Hur lät de avgörande argumenten. Vad var bättre. Alltid kul att ta del av resonerandet.
Min anläggning saknade bas, diskant och volym!
Tompa_39 skrev:Grattis Andreas,
kort OT-fråga, med så många högtalare du har, hur många diskreta kanaler har du för filmvisning? och vad kallas ett sånt? typ 9.2 eller?
Vh
// Tompa
Callisto skrev:Hur lät de avgörande argumenten. Vad var bättre. Alltid kul att ta del av resonerandet.
Grattis till segern Andreas.
bootstrap skrev:Callisto skrev:Hur lät de avgörande argumenten. Vad var bättre. Alltid kul att ta del av resonerandet.
Grattis till segern Andreas.
Kan återge min version av det hela. Vi var 4 st i juryn och 2 av oss var lite osäkra medans den ena gillade Pers bäst och den andre lutade mer åt Andreas stereo.
Det var inte helt lätt att diskutera vilken som gjorde bäst för dom var så olika. Där Pers saknade (mycket) kapacitet mot Andreas men istället hade Andreas som så många andra resonanser i basen.
Där Andreas diskant lät bättre så vann Per i bredare sweetspot och luftigare ljud. Där Andreas stereo var intim och nära var Pers stor och häftig.
Tidigare har jag baserat min röst på den som har minst fel och inte roligast stereo. Nu var det inte alls lika solklart men jag är väldigt nöjd med att Andreas vann.
Det kan hända att vi har gått igenom dom solklara kombattanterna om jag inte glömt någon så vem vet nu kanske det inte blir något på ett tag.
Med det sagt så är jag själv öppen för ett minibattle någon gång i vinter. Vi får se om jag kanske utmanar någon
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster