Ronny10 skrev:Jag brukar gå och går väl även i år även om spänningen har släppt lite. Någon som vet om mässan är på två ställen även i år ?
Tre.
Moderator: Redaktörer
Ronny10 skrev:Jag brukar gå och går väl även i år även om spänningen har släppt lite. Någon som vet om mässan är på två ställen även i år ?
Fjonkalicious skrev:Sanny_y: jag skall försöka ta mig upp. Öl är jag sugen på och en luftig madrass.
Morello skrev:O&G engineering är på plats och premiärvisar vårt nya RIAA-steg - O&G Engineering PP-1
Nattlorden skrev:En pipett?
Morello skrev:Jag hoppas att få träffa många faktiskt-medlemmar i O&G-rummet på arken.
Vi kommer att visa vårt nya RIAA-steg, PP 1 samt givetvis RS 200 och högtalarna Morello 1.
Väl mött
Gustaf
Morello skrev:Jag hoppas att få träffa många faktiskt-medlemmar i O&G-rummet på arken.
Vi kommer att visa vårt nya RIAA-steg, PP 1 samt givetvis RS 200 och högtalarna Morello 1.
Väl mött
Gustaf
Väl mött
Gustaf
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 46 gäster