RogerGustavsson skrev:Frigolit/cellplast brukar väl gulna i solljus?
Ännu ett skäl att måla.
Moderator: Redaktörer
RogerGustavsson skrev:Frigolit/cellplast brukar väl gulna i solljus?
zartok skrev:Mailat vibrations om vad dom tar för svanå golden horn nyss. Dom verkar vara enda stället jag hittar som säljer svanå.
Har fått rekommendationer om vinnarna igen, även fast dom är av papp. Svanå direkt misstänker jag. Funderar på hur många jag ska ha bara. Bakom dipolerna skulle dom väl också göra sig bra?
zartok skrev:Tyvärr gick det inte att skära rakt, så det blev inga diffusorer här hemma.
Nattlorden skrev:zartok skrev:Tyvärr gick det inte att skära rakt, så det blev inga diffusorer här hemma.
Du monterade väl tråden i fix höjd och knuffade frigoliten på ett underlag? För på frihand blir det säkert inte bra.
zartok skrev:Kommer bild och video när det är uppladdat. Tog ett jädrans tag att ladda upp bara. Skärningen är vid en prototypsåg har jag för mig, jag gjorde tre olika där alla tre fungerade olika. Men det gick inte att komma ifrån att det inte gick att spänna linan nog hårt.
darkg skrev:
Det krävs någon slags fjäderspänning om tråden utvidgar sig som motståndstråd brukar.
zartok skrev:ja, det är väldigt viktigt med väggen bak både vid högtalarna och vid sittplatsen. jag sitter ju tyvärr rätt nära en stenhård bakvägg, och det är det som jag nu inser inte går att göra något åt. måste fixas. Jag har fått ett svar från Matts nu och det verkar som att det finns vingar på lager. Jag hoppas verkligen att dom går att skicka, jag har ingen vidare lust alls att åka ner till stockholm för att hämta vingar. Brukar vara väldigt ont om tid för mig med mitt skol och arbetsschema, så två dagar har jag aldrig tid att bara försvinna från Umeå. En dag blir tungt att köra ensam dessutom
zartok skrev:Transporten gick att lösa, och dom kommer i framtiden göra det lättare att köpa från dom har jag fått höra. Dock vill jag inte säga hur![]()
Tack för det. Jag hoppas absolut på att det kommer att bli bra det här. Både jag och sambon har enats om hur det ska se ut, så det blir sex svarta vingar hit.
Jag är som vanligt skeptisk till hur mycket det kommer göra, men det kommer bara kunna bli bättre, det är det viktiga
zartok skrev:Väntar fortfarande på att få höra om mina vingar finns på lager. Har mailat igen och frågat om det igår. Vad är det här?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 12 gäster