Moderator: Redaktörer
Nattlorden skrev:Äntligen något snyggt (två senaste posterna), annars har det huvudsakligen varit en lång tråd av saker jag verkligen inte helat se här hemma tyvärr. Känns som de flesta som postar verkar förtjusta i 70-85 ideal, typ?
Nattlorden skrev:Känns som de flesta som postar verkar förtjusta i 70-85 ideal, typ?
Bill50x skrev:Nattlorden skrev:Känns som de flesta som postar verkar förtjusta i 70-85 ideal, typ?
Här kommer något riktigt nytt även om designen är några år nu. Linn Exakt DSM, mediaströmmare och försteg.
/ B
hcl skrev:Jag tycker Linn fått till designen på sina senaste stativhögtalare riktigt bra. Dessutom låter dom bra. De är även tekniskt intressanta, men det hör kanske till någon annan tråd.
tobm skrev:hcl skrev:Jag tycker Linn fått till designen på sina senaste stativhögtalare riktigt bra. Dessutom låter dom bra. De är även tekniskt intressanta, men det hör kanske till någon annan tråd.
Är det bara jag som kommer tänka på Edvard Munchs målning Skriet? (Ligger för övrigt ingen värdering i det.)
Alexi skrev:Men vart är utgångarna?
Alexi skrev:Men vart är utgångarna?
pinnen skrev:Skum tråd. Vad har utseende för betydelse när det gäller musikåtergivning??
...fast varför hänger jag då upp mina elguror på väggen i min mancave för då kanske..
murgatroyd skrev:Tannoy Westminster Royal
adagio skrev:Ja tänk att så många olika grejer kan vara snygga, både i den mening att olika stilar kan tilltala en o samma person ( mig ) samt olika smaker. Själv gillar jag både minimalism och överflöd. Personlighetsklyvning kanske?
Jag älskar dock mitt system.
hcl skrev:Dom här är ju annars dj-gt häftiga också:
daCapo skrev:Nja, looken hos Nagras grejer ser ut att vara designad för grabbar i mellanstadieåldern.....
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster