Blir spännande att höra nån gång.
Moderator: Redaktörer
Aerob skrev:Hittade du någon handlare i Norge som var intresserad? Jag vet att ägaren för Kontrapunkt har talat gott om Carlsson-konstruktioner tidigare så det kan kanske vara något för dom?
hifikg skrev:Flera inspirerande skivrecensioner gav bladet valuta för de 40 spänn det kostar.
hifikg skrev:Flera inspirerande skivrecensioner gav bladet valuta för de 40 spänn det kostar.
RogerGustavsson skrev:hifikg skrev:Flera inspirerande skivrecensioner gav bladet valuta för de 40 spänn det kostar.
40 spänn? Köpte såväl Hifi&Musik som Ljud&Bild, gick på 128 kr. Har inte köpt dessa tidskrifter på länge men nu var det lite intressant med äggen... Har aldrig hört dem men känt och hållit i dem nör Peter hade med dem till Larsen i Skillingaryd för fem år sedan.
hifikg skrev:RogerGustavsson skrev:hifikg skrev:Flera inspirerande skivrecensioner gav bladet valuta för de 40 spänn det kostar.
40 spänn? Köpte såväl Hifi&Musik som Ljud&Bild, gick på 128 kr. Har inte köpt dessa tidskrifter på länge men nu var det lite intressant med äggen... Har aldrig hört dem men känt och hållit i dem nör Peter hade med dem till Larsen i Skillingaryd för fem år sedan.
Det är Ljud & Bild som e dyr, fast 40 är prenumerationspriset.
RogerGustavsson skrev:Har scannat båda artiklarna om någon vill ha....
RogerGustavsson skrev:
Har scannat båda artiklarna om någon vill ha....
paa skrev:Båda artiklarna skriver om "bakväggen", detta är ju som förgjort!
hifikg skrev:RogerGustavsson skrev:
Har scannat båda artiklarna om någon vill ha....
Ljud och Bild har jag inte läst
pinnen skrev:Mycket intressant läsning. Kan man lyssna på dessa i Göteborg och i så fall var?
Martin_Dewens skrev:Grattis till de fina recensionerna.
petersteindl skrev:Martin_Dewens skrev:Grattis till de fina recensionerna.
Jag tackar och bugar. Betänk en sak, Bremen har aldrig haft några annonser i Hifipressen. Bremenhögtalarnas ljud klarar sig själv.
Mvh
Peter
hifikg skrev:petersteindl skrev:Martin_Dewens skrev:Grattis till de fina recensionerna.
Jag tackar och bugar. Betänk en sak, Bremen har aldrig haft några annonser i Hifipressen. Bremenhögtalarnas ljud klarar sig själv.
Mvh
Peter
Ska ni nå volymer så är nog annonsering ofrånkomligt, tror du inte?
PerStromgren skrev:Finns det fasta planer på bas-stöd/modul/enhet/låda? Jag måste göra något åt mina nuvarande högtalare (vilket jag snackat om pinsamt länge, jag vet!) skulle kanske ett par ägg med extra botten kunna göra jobbet?
petersteindl skrev:PerStromgren skrev:Finns det fasta planer på bas-stöd/modul/enhet/låda? Jag måste göra något åt mina nuvarande högtalare (vilket jag snackat om pinsamt länge, jag vet!) skulle kanske ett par ägg med extra botten kunna göra jobbet?
Ja, det finns fasta planer på kommande basmoduler (vilket jag snackat om pinsamt länge, jag vet!).![]()
PerStromgren skrev:petersteindl skrev:PerStromgren skrev:Finns det fasta planer på bas-stöd/modul/enhet/låda? Jag måste göra något åt mina nuvarande högtalare (vilket jag snackat om pinsamt länge, jag vet!) skulle kanske ett par ägg med extra botten kunna göra jobbet?
Ja, det finns fasta planer på kommande basmoduler (vilket jag snackat om pinsamt länge, jag vet!).![]()
Men jag bör inte hålla andan under tiden, menar du?![]()
Siktar du på någon prisnivå? Som äggen? Dubbelt?
petersteindl skrev:pinnen skrev:Mycket intressant läsning. Kan man lyssna på dessa i Göteborg och i så fall var?
Inte ännu. Jag hoppas att vi snart kommer ha handlare både i Göteborg och i Malmö.
Mvh
Peter
darkg skrev:Så fort de finns i sportbilsrött
Användare som besöker denna kategori: Bing [Bot] och 16 gäster