Moderator: Redaktörer

)) så om jag lyssnar kontemplativt, så blir det ensam - vilket jag också trivs med. Däremot är det nog något fel på mina högtalare. De har ingen sweetspot! Jag tycker att det låter lika bra oavsett var man sitter i tresittssoffan på lyssningsplats.
 )) så om jag lyssnar kontemplativt, så blir det ensam - vilket jag också trivs med. Däremot är det nog något fel på mina högtalare. De har ingen sweetspot! Jag tycker att det låter lika bra oavsett var man sitter i tresittssoffan på lyssningsplats. 

Ragnwald skrev:I övrigt trivs jag bäst med att lyssna tillsammans med familj och vänner, gärna med medtagen för mig obekant musik.
IngOehman skrev:Fast det kan definitivt bli en riktig plåga om man umgås med personer med usel musiksmak...

Jag har faktiskt rätt svårt att koppla bort den vetskapen och kan därför inte alltid vara helt avslappnad. Hm... Kan man ändra sin röst?
  Jag har faktiskt rätt svårt att koppla bort den vetskapen och kan därför inte alltid vara helt avslappnad. Hm... Kan man ändra sin röst?

IngOehman skrev:
Tänker på bio också. Om man går på bio och ser en komedi, och är ensam i salongen, eller den enda som skrattar - hur kul är det då? Det brukar inte ta så lång tid innan ingen skrattar i salongen...

AndreasArvidsson skrev:Jag lyssnar ganska ofta ihop med min fru, men vi sitter så nära varandra att det inte spelar någon roll för ljudet

DVD-ai skrev:Men gosis då !

PerStromgren skrev:En 11-årsbump, inte dåligt. Gräver du i arkiven, så du inte missar något, Strömmis?

.
 .

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster