Liten uppdate: När jag skulle sätta dit volymkontrollen blev nåtgot galet, så jag pillade och fixade och donade och tricksade, tillslut var det bara att ge upp, experimentkortet hade gjort sitt...
Vad gör man då? Jo man studerat de småbitar som finns kvar av kortet och upptäcker att det finns en bit som passar nästan perfekt till förstärkardelen, sen hittar man en bit som med lite vilja våld och vasselin kan passa strömdelen. Så jag löder loss alla komponenter från det första kortet och monterar dom på det nya, det funkar inte, men efter lite felletande hittar jag ett par dåliga lödningar och fixar det, den funkar igen! Dit med volymkontrollen också och den här gången går det bra.
Den låter helt ok tycker jag, ett klart lyft jämfört med de innbyggda hörlursutgångar jag har på mina apparater.
Det känns som en ganska lagom förstärkare till mina hörlurar, passar bra rent ekonomist gör den också!
Nu återstår bara att hitta en trevlig låda att stoppa den i, blir det bra kanske jag postar en bild eller två.
Tack för hjälpen alla!
/Eric.