Moderator: Redaktörer
MagnusÖstberg skrev:Hehe, jag vet var jag helst lyssnar på musik av de två kombatanterna iallafall - där vinner Dartman alla dagar i veckan - så länge IÖs husbil inte befinner sig på en grekisk sagoö förstås
Grattis till segraren!
Påståendet kanske inte syftar till endast den musikaliska upplevelsen?IngOehman skrev:MagnusÖstberg skrev:Hehe, jag vet var jag helst lyssnar på musik av de två kombatanterna iallafall - där vinner Dartman alla dagar i veckan - så länge IÖs husbil inte befinner sig på en grekisk sagoö förstås
Grattis till segraren!
Okej...
Berätta - hur tycker du det låter i min husbil?
(Frågan är retorisk, Magnus vet inte hur det låter i den.)
Vh, iö
IngOehman skrev:Svaralternativ 1:
Min husbil är supermysig. Dessutom serveras det glögg i den.
Sist såtillden milda grad att gaslarmet löpte amok.
Vh, iö
darkg skrev:Jaou, jag uppfattar inlägget (Magnus) som otrevligt. Däremot kan han ju få ha en åsikt i frågan även utan att känna till ljudet eller glöggen, han kanske inte gillar dig bara.
darkg skrev:Fjonk säger just ingenting som tyder på att han tolkar eller inte tolkar inlägget som otrevligt, så han blev väl lite ställd av ditt svar. (Du ska väl inte utgå från att han förstår när han just sagt att han finner det obegripligt?)
bakerman22 skrev: Klipp, Klipp
EDIT: Nu kom jag ju på vem det var som utmanade, och det blir ju ännu större skillnad i konarea redan vid nästa battle förresten.
bassman skrev:Dartman kanske kan berätta vad hans rigg består av?
bakerman22 skrev:....
EDIT: Nu kom jag ju på vem det var som utmanade, och det blir ju ännu större skillnad i konarea redan vid nästa battle förresten.
tobm skrev:Grattis till Ingvar!
Jag dyker gärna upp efter nästa battle om det finns plats över.
2-ch skrev:Grattis till vinsten Ingvar.
För den nyfikne. Bilder på Dartmans rigg (i alla fall i tidigare skepnad) finns väl högre upp i tråden?
Låter som ni hade en trevlig träff. Glögg och chiligryta, sämre kan man ha det![]()
Bra redogörelse för vad du ansåg kunde förbättras i Dartmans återgivning också.
Det här är det bland det bästa med GÖK:andet, alla fina tips man får.
Bäst är enligt min rangordning:
1. Den sociala biten, mötet med människor.
2. Ny musik man kanske aldrig skulle hitta själv.
3. Fina tips om hur man kan förbättra sin återgivning. Det är väldigt lätt att bli hemmablind.
Tompa_39 skrev:Hej IÖ, Grattis till segern!![]()
Angående din husbilsanläggning,
Vad är det för grejer?, är det vaheterom iPip och en Kjell&co BRIK eller?
Vh
/ Tompa
Laila skrev:bakerman22 skrev:....
Hur vet du det . . . är iö förpliktigad att enbart använda sig av piM . . . typ ?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 22 gäster