De är otroligt vackra med sina utsirlade träfrontar och fanérkvalitet.
12"-basar och horndiskater, gör mig supernostalgiskt köpsugen.
Moderator: Redaktörer
Bill50x skrev:Senast jag hörde ett par sådana (eller liknande) var i slutet på 60-talet och jag minns inte hur de lät. Men de var aktivt drivna, naturligtvis med Sansuis förstärkeri.
/ B
Ragnwald skrev:Sitter just nu och avlyssnar dessa skönheter.![]()
Bill50x skrev:Ragnwald skrev:Sitter just nu och avlyssnar dessa skönheter.![]()
Grattis!
/ B
Cicaro skrev:Vet hur besvikna vi var när vi öppnade ett par marantz HD burkar från 70talet som såldes samtidigt som silverfrontarna (2220, 2325 osv) och insåg att byggkvaliteten och elementen var bland det enklaste billigaste man kunde hitta och ingenting i jämförelse med stärkarnas byggkvalitet.
Cicaro skrev:Då kommer en begäran om utlåtande på demLåter de bra eller är de lite som Luxors briljantkuber (som jag själv har i arbetsrummet hemma) att det är designen som gör dem sköna och inte välljudet?
Vet hur besvikna vi var när vi öppnade ett par marantz HD burkar från 70talet som såldes samtidigt som silverfrontarna (2220, 2325 osv) och insåg att byggkvaliteten och elementen var bland det enklaste billigaste man kunde hitta och ingenting i jämförelse med stärkarnas byggkvalitet.
rampitsch skrev:Nu är det ju dan före dopparedagen, tror du vi får en julklapp i form av lite foton?![]()
//Rampitsch
KarlXII skrev:+1.
Avundsjukan rider min bittra kropp.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster