Moderator: Redaktörer
KarlXII skrev:Jag tycker de var bra ikväll!
Tror långhåret med vita brallor åker ut.
paa skrev:Om det är en aning svagt med tonsäkerheten så kan det rättas till med tiden, precis som för Darin, Amanda Jenssen och Tove Styrke. Det är det musikaliska uttrycket och röstklangen som är viktigast i detta skede.
IngOehman skrev: Jerry Williams gjorde det till en show-grej till och med, och körde ofta så även när han inte behövde. Han kanske gör det fortfarande förresten. Jag har inte koll på om han är i gång fortfarande. Men han är ju seg, och bara 72, så varför inte.![]()
Vh, iö
paa skrev:Några av de tonsäkraste i tävlingens historia, ja t.o.m finalvinnare som Daniel Lindström och Markus Fagervall, har väl inte haft så mycket nytta av tonsäkerheten i sina äventyr i popbranschens djungel?
paa skrev:Om det är en aning svagt med tonsäkerheten så kan det rättas till med tiden, precis som för Darin, Amanda Jenssen och Tove Styrke. Det är det musikaliska uttrycket och röstklangen som är viktigast i detta skede.
Merced skrev:Moa? Har hon gjort något efter Idol?
sportbilsentusiasten skrev:Oj, ingen som kunde sjunga rock eller powerbalader bra.
paa skrev:Final ikväll, sen slipper ni detta för ett tag.
hifikg skrev:Blir det unga Lisa Ajax som vinner klabbet? Eller hittar Clabbe vinnaren? Spänningen är oliiiidliiiig!
murgatroyd skrev:Tittade 3 minuter innan jag inte pallade mer..12-15 åriga tjejer (?) gallskrikande och en pojkgrupp på scenen?
OK, jag har också varit ung, men vad gör ni faktisktianer i 40-60års åldern här?
murgatroyd skrev:Nä... obegriplig smörja....![]()
bytte till Woody Allen istället: Magic in the Moonlight (2014)
hifikg skrev:Båda tjejerna kommer att hänga med lääääänge, bästa finalen ever.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster