Moderator: Redaktörer
IngOehman skrev:Den är klar gissningsvis i mitten av februari!
IngOehman skrev:den har väl varit ett offentligt känt utvecklingsprojekt i minst ett år vid det här laget.
Nattlorden skrev:piP-version med 4 (5) element a là i56. Crt-specad för att ha på var sida om datormonitorn.
...vid eftertanke... det kanske var det pinnick åsyftade med pi40?...
IngOehman skrev:Inte signature, utan signatur.
Den är för piP vad pi60s är för pi60.
Alltså en kompromisslös version av piP. Har jobbat på den i många år (tror jag började med modellen 1999), och den har väl varit ett offentligt känt utvecklingsprojekt i minst ett år vid det här laget.
3vägaren är det väll isf. Men Tank den kommer ju att kosta 5x så mycket som i28 minst.Tank skrev:pi120s. Typ en djup (låda alltså) fullregistrig i28s som fixar >121dB ala Ino-max ljudtryck. En sån skulle jag byta min beställning av i28s mot på studs, om den fanns. (Och var lika duktig som pi60s, bara mer ljudtryckskapabel)
Morello skrev:Är det inte så att pi120 har funnits?![]()
Är det inte så att pi120 har funnits?
Alexi skrev:3vägaren är det väll isf. Men Tank den kommer ju att kosta 5x så mycket som i28 minst.
Alexi skrev:3vägaren är det väll isf. Men Tank den kommer ju att kosta 5x så mycket som i28 minst.Tank skrev:pi120s. Typ en djup (låda alltså) fullregistrig i28s som fixar >121dB ala Ino-max ljudtryck. En sån skulle jag byta min beställning av i28s mot på studs, om den fanns. (Och var lika duktig som pi60s, bara mer ljudtryckskapabel)