Moderator: Redaktörer
Triggerhappy skrev:Kul, då ses vi den 13é.
Jag blir dock inte långvarig då en födelsedagsmiddag är bokad senare på kvällen så ingen lasagne för min del.
Triggerhappy skrev:Jag är game on!
Väntar in leverans av musik...*tuggar på målsnöret*
DVD-ai skrev:Jag är gärna hopp in som jury om det fattas någon, annars är jag oavsett med som sällskap och lasagne rensare![]()
DVD-ai skrev:Jag är gärna hopp in som jury om det fattas någon, annars är jag oavsett med som sällskap och lasagne rensare![]()
Nattlorden skrev:DVD-ai skrev:Jag är gärna hopp in som jury om det fattas någon, annars är jag oavsett med som sällskap och lasagne rensare![]()
Hade jag varit mod här så hade det där legat ruskigt nära en subtitel...
Komorok skrev:DVD-ai skrev:Jag är gärna hopp in som jury om det fattas någon, annars är jag oavsett med som sällskap och lasagne rensare![]()
Kniper det, så är du välkommen i juryn enligt mig iaf. Är IÖ med på det också, så har vi en lösning.
Jag gör två satser lasagne*, så du kommer få fri lasagnetillgång.
*dvs baserat på totalt 2kg köttfärs, sex burkar krossade tomater, åtta gula lökar, en burk basilika, en kvarts burk svartpeppar och någon matsked salt. Såsen blir två liter mjölk, tre dl mjöl, ett halvt kilo herrgårdsost och en halv tesked muskotnöt typ. Och lasagneplattor... kanske två-tre paket.
-Palle- skrev:Hur länge planerar ni att hålla på? Jag kanske kan rycka in men måste vara hemma till 17.
Alexi skrev:Jaha jag trodde det var lång kö av reserver. Jag ställer gärna upp om ingen annan står före i kö.
rotel2 skrev:Halloj!
Finns det någon plats kvar som åhörare (är ganska liten, så jag tar inte så mycket plats)?
Komorok skrev:
Vi börjar spela kl 14.30 och hoppas väl att bataljen är avgjord kl 17.00 iaf.
Välkommen.
Komorok skrev:rotel2 skrev:Halloj!
Finns det någon plats kvar som åhörare (är ganska liten, så jag tar inte så mycket plats)?
Du är välkommen som observatör och middagsgäst hos mig, men i IÖs husbil blir det trångt.
Välkommen
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 16 gäster