Moderator: Redaktörer
Aerob skrev:Tänk vad lätt det hade varit och styrt upp lite lyssningar om inte alla hade hoppat av tåget för SEOS-gruppköpet...
Aerob skrev:Fjonkalicious skrev:Aerob skrev:Tänk vad lätt det hade varit och styrt upp lite lyssningar om inte alla hade hoppat av tåget för SEOS-gruppköpet...
Vadå? Vi i Skåne har ju fått lyssna.
Men det är ju ett annat land...
paa skrev:Tror ni AE TD12 är bättre än andra 12 tummare för tvåvägsbruk, eller vad kan konkurrera?
Hur mycket sämre är en Beyma 12G40 t.ex?
paa skrev:Tror ni AE TD12 är bättre än andra 12 tummare för tvåvägsbruk, eller vad kan konkurrera?
Hur mycket sämre är en Beyma 12G40 t.ex?
Aerob skrev:Det gör det ja! Speciellt om man inte har tillgång till verkstad/verktyg. Var finns du? Jag sommarjobbar förmodligen på ett snickeri på västkusten under sommaren så tjoa till om du behöver hjälp och bor i närheten.
markusA skrev:Jag har ett bygge på gång med SEOS-15 och TD15M men det tar nog ett tag innan det är i mål, måste fixa lådor och jag har ingen egen snickarbod.
paa skrev:markusA skrev:Jag har ett bygge på gång med SEOS-15 och TD15M men det tar nog ett tag innan det är i mål, måste fixa lådor och jag har ingen egen snickarbod.
Hur har det gått?
juanth skrev:Gammal tråd…
Jag har köpt ett bygge med Acoustic Elegance TD15M + B&C driver med tillhörande Seos 15.
...
Jag tror de jag köpt en gång har ägts av Olof som nämns längre ned i tråden.
Evil_Homer skrev:Det står inget namn på AE elementet?
Står det Niklas så är det mina gamla.
paa skrev:juanth skrev:Gammal tråd…
Jag har köpt ett bygge med Acoustic Elegance TD15M + B&C driver med tillhörande Seos 15.
...
Jag tror de jag köpt en gång har ägts av Olof som nämns längre ned i tråden.
Är det tänkt att det ska sitta superdiskanter överst?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 24 gäster