Moderator: Redaktörer
Komorok skrev:Jag vet vad du betalade för dina och det var avsevärt mycket mindre än de är värda. Grattis!
Komorok skrev:Nattlorden skrev:Komorok skrev:Jag skulle nog säga att MDF is da shit.
![]()
*känner mig lätt svimfärdig* ----Har du ändrat dig om att arbeta i 'trä' på 'gamla' dar?
![]()
Nej, sten är ju mycket snyggare. Trä måste målas, slipas, spacklas och slipas å målas igen några ggr. Junk. Men i övrigt är det ganska svårt att motivera kostnaden för sten. Den är avsevärd. Jag vet vad du betalade för dina och det var avsevärt mycket mindre än de är värda. Grattis!
BORIS skrev:Ett snyggt träslag, eller faner för den delen, är snyggare än viken sten som helst
sky_eye skrev:Nä.
Jonas skrev:Jag tycker att alla INO Audios produkter(bara högtalare?) är de "vettigaste", i de flesta situationerSedan är det väl i sista änden upp till brukaren att bedöma
![]()
.......vad som är vettigt
Jonas skrev:Jag tycker att alla INO Audios produkter(bara högtalare?) är de "vettigaste", i de flesta situationerSedan är det väl i sista änden upp till brukaren att bedöma
![]()
.......vad som är vettigt
Almen skrev:Hur man än vänder och vrider på det kan jag bara se max två kandidater: piP och pi60 (ev. +bs60)
Fostex skrev:Almen skrev:Hur man än vänder och vrider på det kan jag bara se max två kandidater: piP och pi60 (ev. +bs60)
Tror nog att pi25 är väldigt vettiga för många användare också.
jeff_belowski skrev:BORIS skrev:Ett snyggt träslag, eller faner för den delen, är snyggare än viken sten som helstsky_eye skrev:Nä.
Trä är snyggt men sten är hårt? Är man snygg blir det trä, är man hård blir det sten?
Har jag förstått det rätt nu?
Nattlorden skrev:Fostex skrev:Almen skrev:Hur man än vänder och vrider på det kan jag bara se max två kandidater: piP och pi60 (ev. +bs60)
väldigt få som kan bedöma det hittills dock.
Nattlorden skrev:Fostex skrev:Almen skrev:Hur man än vänder och vrider på det kan jag bara se max två kandidater: piP och pi60 (ev. +bs60)
väldigt få som kan bedöma det hittills dock.
AndreasArvidsson skrev:pi25 låter jättebra och är en lagom kompetent medelstor högtalare som bör passa för de flesta.
Xenod skrev:Vad säger ni! Den nya är ju mycket snyggare!
sky_eye skrev:jeff_belowski skrev:BORIS skrev:Ett snyggt träslag, eller faner för den delen, är snyggare än viken sten som helstsky_eye skrev:Nä.
Trä är snyggt men sten är hårt? Är man snygg blir det trä, är man hård blir det sten?
Har jag förstått det rätt nu?
Nä.
Nattlorden skrev:Xenod skrev:Vad säger ni! Den nya är ju mycket snyggare!
Jobbar du ombord på ubåt?![]()
![]()
![]()
![]()
sprudel skrev:Nattlorden skrev:Xenod skrev:Vad säger ni! Den nya är ju mycket snyggare!
Jobbar du ombord på ubåt?![]()
![]()
![]()
![]()
Där fick du till det!
Rydberg skrev:Jag har aldrig hört ett par vanliga pi60 som når upp till ett par pi60s.
bakerman22 skrev:Rydberg skrev:Jag har aldrig hört ett par vanliga pi60 som når upp till ett par pi60s.
Har du lyssnat på pi60 och pi60s vid samma tillfälle i samma rum?
bakerman22 skrev:Rydberg skrev:Jag har aldrig hört ett par vanliga pi60 som når upp till ett par pi60s.
Rydberg skrev:bakerman22 skrev:Rydberg skrev:Jag har aldrig hört ett par vanliga pi60 som når upp till ett par pi60s.
Jag har inte hört i samma rum men i ett identiskt rum (exakt likadan lägenhet). Sen har jag hört (och monterat) många pi60 och lyssnat på dem i många olika rum. pi60s har jag hört i ett gäng rum och har dessutom haft mina egna pi60s i 4 olika rum.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster