Hej,
Tänkte leverera mina tankar som jurymedlem, tyvärr tog min tid slut under lyssningen hos IÖ, andra arrangemang pockade på och det vart stoppsladd på sekunden att jag han fram

Jag missade två låtar hos IÖ men ansåg att jag hört tillräckligt för att bilda mig en uppfattning, ett haksläpp av rang från mittenplatsen med full leverans av röster, närvaro etc...när jag satte mig i bilen efteråt och reflekterade så for mina tankar åt miljön, dvs hade IÖ´s anläggning stått i ett dedikerat rum hade jag ansett den som grymt bra, nu i en husbil så vart det overkligt fantastiskt, som att äta oxfilé i ett tremanna tält, dvs oväntat bra leverans för "miljön".
Så...jäklar vilken leverans IÖ!!
Hos Micke, här är ju både miljön å förväntningarna maxad, det är så jäkla skönt gemytligt och varmt välkommet hos herr å fru sten och ljudet är absolut i toppklass enligt mina referenser, det är oansträngt och distfritt oavsett vad som spelas. Mina tankar från tidigare lyssningar är att det kanske skulle kunna finnas lite mer "rum" , undrar om det är en snutt för dämpat för mina preferenser. Det är en väldigt marginel notering på en anläggning som fortfarande står som, och befäster en "best ever 2á" plats i min bok för musik, och en ohotad första plats för ren å skär kapacitet med bibehållen überkvalitet. (IÖ´s källare med pi60s har min första plats). Hur som, en anläggning som levererar musik rätt å slätt och har en kapacitet som kan få de flesta att slänga sig i skydd om Micke vill leka med volymratten. En upplevelse!
hifikg, kul att träffa dig, kul att lill Dylan föll dig på läppen, jag själv håller på att gå igenom låtlistan.
Förutom folket är dessa samankomster kul just pga musiken, man får höra saker man aldrig hade hittat innan, själva anläggningarna är en mer sekundär sak om än en del av helheten.
Lite snett är också rakt.