Mvh Per
>>>>>>>>>>>>>>>Länken till Bildtråden<<<<<<<<<<<<<<<<<
http://www.faktiskt.se/modules.php?name ... pic&t=8994
Moderator: Redaktörer
ANy skrev:Vågar vi verkligen det? IÖ kanske lägger ner tillverkningen om vi lägger upp bilder.
Almen skrev:bildtråd s tips från f.d. statsminister och partiledare
Sorry...
guldfisk skrev:Det finns väl redan en piP-bildtråd, som kanske kan inkorporeras. Ska en sådan här tråd bli bra, så borde enbart inlägg med bild tillåtas för översiktlighetens skull. Frågor och önskemål kan tas per pm eller i en parallelltråd.
Nattlorden skrev:Typ här?http://www.geocities.com/cc_dreamthief/hifi.html
fbk skrev:Ino pr18 som Nagref la in bild på i Bildtråden. Är det någon gammal Ino model eller???
Snygg var den i alla fall![]()
Jag skall försöka fixa lite foton på mina så snart som möjligt.
Naqref skrev: Ingår i studiosortimentet
fbk skrev:Rickard skrev:Jag skall försöka fixa lite foton på mina så snart som möjligt.
![]()
En fråga ifrån en som inte vet något om studiosortimentet. Hur låter dessa modeller jämfört mot Ino modellerna för hemmabruk?. Är de lämpliga för hemmabruk, för om jag har förstått rätt så är väl Studio högtalare mest lämpade för sk. närlyssning eller?
falconiii skrev:Ni som lägger upp bilder här vänligen skriv vilken fanér/lack och gärna även vilken glansnivå det är på klarlacken.
danfra skrev:Är det någon som har foton på det stativ som Ino säljer till piP?
fbk skrev:En fråga ifrån en som inte vet något om studiosortimentet. Hur låter dessa modeller jämfört mot Ino modellerna för hemmabruk?. Är de lämpliga för hemmabruk, för om jag har förstått rätt så är väl Studio högtalare mest lämpade för sk. närlyssning eller?
i skrev:fbk skrev:En fråga ifrån en som inte vet något om studiosortimentet. Hur låter dessa modeller jämfört mot Ino modellerna för hemmabruk?. Är de lämpliga för hemmabruk, för om jag har förstått rätt så är väl Studio högtalare mest lämpade för sk. närlyssning eller?
Såvitt jag har förstått så är de väldigt lika motsvarande "hemma"-modell. Skillnaden är att de går högre i frekvens för att man ska ha koll på ev skräp i de högre frekvenserna.
Dvs de är verkligen skit in - skit ut högtalare.
Hemmavarianten är kanske lite snällare.
dawen skrev:Hemmavarianten (pi18) är mig veterligen i princip samma konstruktion som pr18. Skillnaden är att diskanten inte faller av över 28 (?) kHz.
[...]
Det är onekligen en mycket bra högtalare iaf. Ett givet val om man är ute efter en piP som kan spela lite starkare men inte har råd/lust med pi60?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 6 gäster