Moderator: Redaktörer
boom skrev:Nattlorden skrev:Not much to see here folks, move on!![]()
Är det en sån där porrfilms biograf.
Strmbrg skrev:Vad är det för en liten ljus plupp nere till vänster?
Kevin_Mitnick skrev:sprudel skrev:Kevin_Mitnick skrev:
Vilka högtalare är det?
Ino 16s, samt px-2 specialdesign under bänken med portar och element som mynnar åt sidan. De egentillverkade stativen kan lura ögat något dock. Försökte ta upp fasetterna från högtalaren i stativen.
De ser riktigt trevliga ut. Vad kostar de? (i16s)
sprudel skrev:Tack! Är förtjust i i32s utseende också, har lite tankar om dem med ev en ommöblering av rummet och lobbar försiktigt för detta med hustrun. Sakta och fint.![]()
Jag vet faktiskt inte vad de kostar idag. Kan vi få lite hjälp av redaktör Andreas?
PerStromgren skrev:RogerGustavsson skrev:Där saknas den lätt läderklädda kvinnan med en piska i handen....
Roger, i den här tråden får man bara skriva om man visar hur egna anläggningen ser ut!![]()
Show-me-yours-and-I'll-show-mine. Typ.
BurkeShelley skrev:Tävling: Hittar du Dante Alighieri?
Magnuz skrev:Ovanför fönstret, strax till höger om mitten.
AndreasArvidsson skrev:sprudel skrev:Tack! Är förtjust i i32s utseende också, har lite tankar om dem med ev en ommöblering av rummet och lobbar försiktigt för detta med hustrun. Sakta och fint.![]()
Jag vet faktiskt inte vad de kostar idag. Kan vi få lite hjälp av redaktör Andreas?
Självklart när du ber så snällt.
Ino i16s.
~50kkr kompletta.
~36kkr i monteringssats med lackerad låda.
Nu vill jag dock ber er att hålla er till ämnet. Det finns en hel avdelning att diskutera Ino i om man så vill
hifikg skrev:Under lyssning, tydliga likheter med en mer känd källare f ö
Bagaget skrev:
Nattlorden skrev:Meridian?
Bagaget skrev:
Obra placering, obra akustik, sköna lurar - klart bra när grannen under har en nykläckt en.
lennartj skrev:Den anläggningen borde vara bra på rock om högtalarna är av samma material som väggarna?
Strmbrg skrev:Bagaget skrev: http://i.imgur.com/LsFW0mGl.jpg
http://i.imgur.com/rzdjhKXl.jpg
Obra placering, obra akustik, sköna lurar - klart bra när grannen under har en nykläckt en.
Schnell Lautsprecher?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 33 gäster