Moderator: Redaktörer
Komorok skrev:Jag har iaf inget emot att bli utmanad av hifikg. Tvärtom. Och behöver han fler rekommendationer så har han min också. Välkommen till ÖsterGÖK, hifikg
.
hifikg skrev:Komorok skrev:Jag har iaf inget emot att bli utmanad av hifikg. Tvärtom. Och behöver han fler rekommendationer så har han min också. Välkommen till ÖsterGÖK, hifikg
.
Åh, tack, det hade jag missat... får se om någon hinner före, annars...
Triggerhappy skrev:Bra där Palle!!
Jag är GÄRNA med i Juryn (skall skärpa mig ang andra engagemang samma dag).
b ) Varje jurydeltagare skall (obligatoriskt!) ha med sig varsin låt om max 3 minuter/jurydeltagare (om låten är längre kommer den tonas ner/stängas av efter 3 minuter). Kombattanterna får utrymme för egen musik om max 15 minuter/kombattant. Samtliga låtar ska presenterats för kombattanterna i god tid innan battle och kan lämnas ut till övriga om inget annat överenskommits.
vr6jos skrev:b ) Varje jurydeltagare skall (obligatoriskt!) ha med sig varsin låt om max 3 minuter/jurydeltagare (om låten är längre kommer den tonas ner/stängas av efter 3 minuter). Kombattanterna får utrymme för egen musik om max 15 minuter/kombattant. Samtliga låtar ska presenterats för kombattanterna i god tid innan battle och kan lämnas ut till övriga om inget annat överenskommits.
Förra gången fick vi i juryn 6min, och till nästa battle har vi 5min tillgodo. Är det bara jag som tycker att det är lite luddigt ang. vad det är som gäller? Är det så att reglerna uppdaterats till att tiden för bidragen bestäms av kombattanterna från gång till gång?
-Palle- skrev:Datum för nästa batalj är satt, lördag 21/2 med start hos Komorok kl 12.00
Jurymedlemmarna har 5 minuter var för musik så är man taktiskt i sitt musikval så går det faktiskt att man kan få med 2 låtar på den tiden. Kombattanterna får 12 minuter var att fördela på så många låtar vi önskar. Tillåtna format är CD och eller Spotify.
Jag står för mat och eftergök!
oliver skrev:Räcker upp handen eller ställer mig gärna i kö för en ledig plats när sådan eventuellt finnes.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 25 gäster