Moderator: Redaktörer
hifikg skrev:Xenod skrev:Yes! Vad äre för pryttlar då?
Kassettdäcket ser ut som ett H&K, det kanske alltihop är? Edit: Alpine? hmm... kassettdäck var snyggare på den tiden då det byggdes kassettdäck *s*
murgatroyd skrev:Nja, det blir ju lite svårt eftersom Hill house stolen designades redan 1902...
Fostex skrev:Wallander!
adagio skrev:Californication eller? Blev rätt glad när jag såg den...AVID och LP spelande och lite göka o röka var det väl också......
hifikg skrev:Fostex skrev:Wallander!
Yeah, kolla Sonab R4000 förstärkaren. Jag ska nog köpa en sån ändå. Fast jag inte ska samla *s* Hade en R2000 i min ungdom och en R3000 nu, som jag råkade köpa i hastigt mod. En Sonab 85S skivspelare och ett par äkta Carlsson, med den anläggningen kan inspektören sitta nöjd forever. CD-spelaren känner jag inte igen dock, Yamaha?
darkg skrev:
KentLindqvist skrev:Den här då?
hifikg skrev:KentLindqvist skrev:Den här då?
Hemma hos Markoolio *s* (Arga Snickaren på besök alltså)
Noterade att han faktiskt hade en fet ljudanläggning i en inte alltför diskret färg. Kanske högre WAF på den än på bubbelbadet i sovrummet *s*
jeff_belowski skrev:Jag gissar på "24 Hour Party People", bra film och sen är ju Peter Kay med i den!
Användare som besöker denna kategori: lemmts, RogerGustavsson, sammel och 21 gäster