Hur står det till med alla Shaktistenar idag egentligen ? Säljs dom fortfarande ? Är det någon som köper sådana idag ?
Eller var det en bluffprodukt ?
Mvh/Janne
Moderator: Redaktörer
DTH skrev:Att dom säljes och köpes (vilket dom gör) står väl knappast i motsatsförhållande till att det är en bluffprodukt (vilket det är)?
Det föds en varje minut var det någon som sa...
Mvh
Vee-Eight skrev:Timbres shakti har diskuterats förut. Tur att de som tror på dem och tycker de gör en förbättring, köper dem. Jag hade blivit konfunderad om de som inte tror på dem, köpte dem.
mats skrev:Vee-Eight skrev:Timbres shakti har diskuterats förut. Tur att de som tror på dem och tycker de gör en förbättring, köper dem. Jag hade blivit konfunderad om de som inte tror på dem, köpte dem.
Ja det hade varit väldigt konstigtMen en sådan mästare i Hifi som Timbre som är väldigt seriös tycker jag skulle vara konstigt att han skulle ha shakti när det inte funkar.
Tänk att Timbre åtnjuter sån respekt, bara för att han är socialt
kompetent, har en massa stålar att lägga på hifi och är en duktig
fotograf. Är det på sådana fundament trovärdighet bör byggas?
Hetsporren skrev:mats skrev:Vee-Eight skrev:Timbres shakti har diskuterats förut. Tur att de som tror på dem och tycker de gör en förbättring, köper dem. Jag hade blivit konfunderad om de som inte tror på dem, köpte dem.
Ja det hade varit väldigt konstigtMen en sådan mästare i Hifi som Timbre som är väldigt seriös tycker jag skulle vara konstigt att han skulle ha shakti när det inte funkar.
Tänk att Timbre åtnjuter sån respekt, bara för att han är socialt
kompetent, har en massa stålar att lägga på hifi och är en duktig
fotograf. Är det på sådana fundament trovärdighet bör byggas?
hajen1 skrev:Jag tycker Timbre driver sitt forum på ett snyggt sätt. Sättet han bemöter medlemmar med andra åsikter än han själv är värd all respekt.
Vee-Eight skrev:Håller med Morello.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 24 gäster