Moderator: Redaktörer
MattiasBGD skrev:Hur ligger det i tiden detta gruppköp och vem sköter de?
MagnusÖstberg skrev:Priserna går upp 15 februari.
As a result, effective at 12:01am February 16 we will be instituting a price increase on all of our small quantity retail prices. Any orders placed before that date will be processed at the current pricing. Orders placed after that date will be done at the new increased prices. We hope that most people will find this need for price increase to be very reasonable. We believe most people will find this an acceptable solution to make woofers much more available to purchase with short delivery times.
Bubben skrev:Vi börjar nu bli några personer som är intresserade av detta, så det blir med största säkerhet av i alla fall.
Om man är intresserad så dra ett PM till mig så sammanställer jag därifrån.
Planen är att beställningen ska läggas till AE innan den planerade prishöjningen den 16/2:As a result, effective at 12:01am February 16 we will be instituting a price increase on all of our small quantity retail prices. Any orders placed before that date will be processed at the current pricing. Orders placed after that date will be done at the new increased prices. We hope that most people will find this need for price increase to be very reasonable. We believe most people will find this an acceptable solution to make woofers much more available to purchase with short delivery times.
Leverans kommer sedan att ske till Göteborg, hur hantering mm hanteras där blir en senare fråga. Det ligger några månader fram hur som helst.
Jag håller just nu på att diskutera med AE om vilka rabatter vi kan förvänta oss, och hur strikta vi behöver vara med modellvalet. Som det ser ut nu så är det olika modeller och storlekar som man är intresserad av, och jag hoppas på att det inte ska spela någon roll.
MattiasBGD skrev:Norge kör gruppköp samtidigt synd att deras lass kommer till Bergen annars kunde man samkört med dom. Oslo är ju inte så långt bort.
bakerman22 skrev:Kanske dum fråga från mej som aldrig har varit i Norge, men är det en stor mur runt hela landet och bara en öppning mot Sverige som man måste åka igenom där dom kollar igenom hela bilen noggrant, eller skulle man kunna åka till Bergen och fylla en skåpbil med element och tuffa hemåt?
bakerman22 skrev:Kanske dum fråga från mej som aldrig har varit i Norge, men är det en stor mur runt hela landet och bara en öppning mot Sverige som man måste åka igenom där dom kollar igenom hela bilen noggrant, eller skulle man kunna åka till Bergen och fylla en skåpbil med element och tuffa hemåt?
bakerman22 skrev:Vadå lyftas från 100 och hela vägen ner?
Vad är det för konstig variant?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 212 gäster