Moderator: Redaktörer
AndreasArvidsson skrev:Per jag uppdaterade förstainlägget med träffen
PerStromgren skrev:AndreasArvidsson skrev:Per jag uppdaterade förstainlägget med träffen
Det är till att ta sig friheter!![]()
Utmärkt, menar jag, förstås. Jag är på, fortfarande!
AndreasArvidsson skrev:PerStromgren skrev:AndreasArvidsson skrev:Per jag uppdaterade förstainlägget med träffen
Det är till att ta sig friheter!![]()
Utmärkt, menar jag, förstås. Jag är på, fortfarande!
Ja då
Kanoners. Vi blir nog ett bra gäng tror jag
roggaro skrev:de där e bara hittepå för att du ska vinna igen Andreas
roggaro skrev:enligt Claes så handlar livet om att vinna tydligenmen ja e skeptisk
Martin skrev:Jag är lite nyfiken på att komma förbi på fredag.Hur ser det ut med sovplats om man skulle behöva det? Har ju en bit att åka tillbaka... Har du eluttag?
AndreasArvidsson skrev:Martin skrev:Jag är lite nyfiken på att komma förbi på fredag.Hur ser det ut med sovplats om man skulle behöva det? Har ju en bit att åka tillbaka... Har du eluttag?
Du är jättevälkommen.
Hos mig så finns det tyvärr ingen extra sovplats, om man inte räknar golvet då, men någon annan kanske har en soffa över och kan ställa upp? Vad säger ni andra?
El finns det gott om iaf![]()
Tänkte du till något speciellt?
PerStromgren skrev:Ladda bilen, gissar jag!![]()
Martin, jag har ett gästrum du kan få använda.
AndreasArvidsson skrev:PerStromgren skrev:Ladda bilen, gissar jag!![]()
Jo jag funderade med på det. Jag har ingen parkering precis hos mig och jag vet inte om någon i närheten har laddning. Kan ju alltid ställa sig under balkongen och slänga ut en sladd. Det löser vi
Se där ja. Problem löst
PerStromgren skrev:Han kan parkera hos mig, så kör vi gas upp till dig, eller tar bussen!
PerStromgren skrev:AndreasArvidsson skrev:PerStromgren skrev:Ladda bilen, gissar jag!![]()
Jo jag funderade med på det. Jag har ingen parkering precis hos mig och jag vet inte om någon i närheten har laddning. Kan ju alltid ställa sig under balkongen och slänga ut en sladd. Det löser vi
Se där ja. Problem löst
Han kan parkera hos mig, så kör vi gas upp till dig, eller tar bussen!
Martin skrev:Det låter ju toppen! Vilken underbar gästfrihet vi har på forumet!Ser fram emot att träffa er! Vi kanske kan ta adress mm via PM?
Larsen skrev:Slängde in en anmälan jag också (3:e försöket på taskig lina i Österrike, så hoppas det funkar). Hoppas det inte är fullt
Empa skrev:Jag hänger gärna på om det finns plats. Hade en Idre resa inplanerad men tänjde lite för mycket på ett ledband för två helger sen så skidåkningen ligger på paus.
Hur många får plats och hur många står Anders ut med?
Doofus skrev:Vi har tyvärr väldigt mycket att göra på jobbet, och jag som trodde jag kunde komma ifrån vid 15:00 kommer nu antagligen få vara kvar till 18:30-19:30.... pust och suck, men sen kommer jag i full fart ! Med OA-51or på ryggen och en kasse öl i handen!
Användare som besöker denna kategori: Neuhausen och 6 gäster