Bill50x skrev:
Moderator: Redaktörer
Bill50x skrev:
Kevin_Mitnick skrev:Bill50x skrev:
robinsjostrom skrev:Kevin_Mitnick skrev:Bill50x skrev:
?
paa skrev:robinsjostrom skrev:Den utlovade bilden
...
Ok, har du provat invinklingen, och upplever du några problem med ljudbilden?
En annan sak som kan ge stabilare ljudbild är absorbenter bakom högtalarna och en liten bit in mot mitten.
Det finns ju snygga saker med ljusa färger, eller motivtryck.
Bill50x skrev:
Perfector skrev:Kan avståndet mellan högtalarna vara för brett?
Komorok skrev:Perfector skrev:Kan avståndet mellan högtalarna vara för brett?
Japp. Så kan det vara. Väldigt troligt att det är så också.
robinsjostrom skrev:Kan det också vara så att en enhet så som naim mu-so ger mig en bättre ljudbild med de förutsättningar jag har nu?
AndreasArvidsson skrev:Ja lägg inga pengar på nya elektroni. Här är det rummet, högtalarna och dess placering är problemet.

robinsjostrom skrev:AndreasArvidsson skrev:Ja lägg inga pengar på nya elektroni. Här är det rummet, högtalarna och dess placering är problemet.
Jag tänker mig att en enhet som mu-so är lättare att placera samt mer "förlåtande" och framförallt billigare.
Nattlorden skrev:Så.... en liten test.
Så här har du det ungefär idag:
Då hamnar idealt lyssningsavstånd (baserat på Ingvar Öhmans T-kvot) en bit utanför.
Eargasm skrev:Finns det där programmet att ladda ner någonstans? Såg seriöst ut och det skulle vara trevligt att testa här hemma.
Eargasm skrev:Sweet, skall laborera i helgen och se hur det utvecklar sig, tack för att du delar med dig!
Komorok skrev:Dörren ser ut att öppnas inåt. Kan vara det.
robinsjostrom skrev:Ljudet låter som om det aldrig kommer över höjden av tv-bänken om ni förstör vad jag menar.
robinsjostrom skrev:se bild.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 16 gäster