Komorok skrev:Jag kan hämta det åt dig, om du vill, så har du gott om tid att lösa det på.
Edit. Dessutom vet jag vad Bill50x har för vinsmak.
Du ska ju hit till vårkanten och hälsa på, eller hur?
Vore ju lysande om detta gick att få ihop!

Moderator: Redaktörer
Komorok skrev:Jag kan hämta det åt dig, om du vill, så har du gott om tid att lösa det på.
Evil_Homer skrev:Komorok skrev:Jag kan hämta det åt dig, om du vill, så har du gott om tid att lösa det på.
Du ska ju hit till vårkanten och hälsa på, eller hur?
Vore ju lysande om detta gick att få ihop!
Komorok skrev:Komorok skrev:Har en hög med blandad EKK och Twinax105 i olika längder som använts till mitt bassystem. Är nog över 20m EKK upp till 4m-längder och 10m Twinax105 totalt i längder upp till 3m. Bytes gärna mot några skott från en fin växt eller en 15v ac-väggbula.
EKKn är borta, hämtad av en vän. Återstår gör Twinax105. Kom å hämta vettja  !
aisopos skrev:Om ingen hämtar kabeln så får du sen ca 10-15 kr kilot på din lokala metallskrot. En ganska välfylld banankartong kan väl generera ett par hundringar.
Ren koppar ger väl ca 3ggr mer, men klen kabel som denna är tveksamt om det är värt arbetet.
Bara så du vet vad du i värsta fall kan göra istället.
Själv är jag inte speciellt intresserad, för långt bort samt att jag mellan varven skrotar ut ganska fin kabel på jobbet gör att jag hela tiden måste åka till skroten ändå.
Men hade du bott närmare skulle jag kunnat kommit på bara en kopp kaffe och lyssna på en skiva.
talibankocken skrev:Jag har ett par monitor audio silver rs1 i svart ek. Har även en marantz sr6004 och gott om philips & osrams gu10 5w led ljuskällor som är dimbara och motsvarar 35w halogen.
Jara skrev:talibankocken skrev:Jag har ett par monitor audio silver rs1 i svart ek. Har även en marantz sr6004 och gott om philips & osrams gu10 5w led ljuskällor som är dimbara och motsvarar 35w halogen.
OT: Hur är läget nu, Talibankocken?
talibankocken skrev:Jara skrev:talibankocken skrev:Jag har ett par monitor audio silver rs1 i svart ek. Har även en marantz sr6004 och gott om philips & osrams gu10 5w led ljuskällor som är dimbara och motsvarar 35w halogen.
OT: Hur är läget nu, Talibankocken?
Mjo, det är helt ok. Jag och frugan är särbos men vi dejtar igen för att se om vi kan lösa allt. Så vi har fortfarande kvar huset, samt att jag blivit erbjuden ny tjänst på jobbet som arbetsledare. Så just nu har allt tagit en positiv vändning
Fanatic skrev:Fanatic skrev:Har fortfarande en Yamaha EQ-550 på hyllan. Fint skick , mätmic och manual.
Ett par Cerwin-Vega DC10 med nykantade basar , nyrenoverade filter , nytt internkablage och allmän översyn gjord.
Ett fyrtal XTZ 12.18P , 2st valnöt och 2st i svart pianolack.
Ett T-Amp 2400MKX med tysta Papst-fläktar.
En miniDSP obal.
Önskar ett Emotiva XPA-2 gen.1 i utbyte mot något av ovanstående?
avr7000 skrev:Söker en 16 Ohms diskant till OA 12....
Har säkert nåt att byta med.
misanplass skrev:avr7000 skrev:Söker en 16 Ohms diskant till OA 12....
Jag har fyra stycken. Jag tar vägen förbi dig hem från jobbet i morgon. Är det ingen hemma så lägger jag dem på trappan.
avr7000 skrev:misanplass skrev:avr7000 skrev:Söker en 16 Ohms diskant till OA 12....
Jag har fyra stycken. Jag tar vägen förbi dig hem från jobbet i morgon. Är det ingen hemma så lägger jag dem på trappan.
Tack men jag var ner till Per i Nol och hälsade på och fick en.
Det skulle vara kul om du kom förbi på en fika, i morgon är ingen bra dag dock.
avr7000 skrev:Tack men jag var ner till Per i Nol och hälsade på och fick en.
jonny1 skrev:Hej! Har 8st mt20 diskanter (konerna är inte fräscha,lite tilltryckta i mitten,samt 2st p825 basar också peerless...
Gamla grejer...Bytes mot något?![]()
Kan skickas!
jonny1 skrev:jonny1 skrev:Hej! Har 8st mt20 diskanter (konerna är inte fräscha,lite tilltryckta i mitten,samt 2st p825 basar också peerless...
Gamla grejer...Bytes mot något?![]()
Kan skickas!
Sålda!!
Användare som besöker denna kategori: Beakungen och 11 gäster