Moderator: Redaktörer
PerStromgren skrev:Finns det någon högtalare som låter bra på hög nivå, men inte på låg? Vad skulle det kunna bero på i så fall?
Motsatsen är ju väldigt mycket enklare, både att exemplifiera och förklara!
MagnusÖstberg skrev:Den fysiska kopplingen.
PerStromgren skrev:Finns det någon högtalare som låter bra på hög nivå, men inte på låg? Vad skulle det kunna bero på i så fall?
Nattlorden skrev:PerStromgren skrev:Finns det någon högtalare som låter bra på hög nivå, men inte på låg? Vad skulle det kunna bero på i så fall?
Väldigt många högtalare låter inte musik förrän man passerat en viss volymgräns. Så var det t.ex. med mina Magnaplanar. Vill dock inte hålla Ino för klanderfria här dock, jag har en liknande nivåpassage på mina i32s innan det släpper, om det gäller den andra modellerna vill jag inte påstå något om i skrivande stund.
Johan_Lindroos skrev:En sak som jag uppskattar med Ino Audios högtalare (xxxxxxxx xx xx xxxxxxxxx xx xxxxxxx xx xxxxxx) är att det låter bra på hög volym. Fick just det bekräftat - Fan! Det låter ju bra även på höga nivåer! Fick jag höra. Och - Ja! Det är bara EN av egenskaperna som jag gillar!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster