Moderator: Redaktörer
bakerman22 skrev:Jag funderar verkligen på om jag inte behöver ha ett par någonstans, men jag har tyvärr redan massor av element ligger...
Som sagt, synd att dom inte har några mindre element.. Typ 8 eller 10". Då kunde jag huggit ett par..
Adhoc skrev:Här va're drag minsann! AE-John etiketterar varje element med köparens namn när han känner till det vid tillverkningen. Det blir många Bubben-element ...
Jag vill inte göra det mer svåradministrerat för dig men jag kan tänka mig att flera i gruppköpet vill ha sina namn på elementen dom får. -Förhöjer värdet en smula, åtminstone mentalt. Det underlättar också i ett senare skede när elementen ska distribueras vidare om kartong + element är etiketterade med slutmottagarens namn.
bakerman22 skrev:Länk...? Hittar inte..
bakerman22 skrev:Huga vilken hög resonansfrekvens på åttan.. Den skulle kanske göra sej betydligt bättre i en tvåvägare till köket än ett par stycken till ny baslåda till badrummet...
Undrar om man skulle kunna få hjälp med att hitta på en vettig diskant och ett vettigt filter i så fall. Sånt där är jag ju urkass på.
bakerman22 skrev:Hjälper du mej med diskantval och filterlayout?
dac83 skrev:så om jag förståt det rätt planerar AE att skicka allt i slutet av mars, och då borde pallarna komma till sverige mitten eller slutet av april?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 243 gäster