Moderator: Redaktörer
MagnusÖstberg skrev://Magnus utan rösträtt
vr6jos skrev:Det var jag.......
-Palle- skrev:Ett stort grattis till Komorok som tog hem vinsten, och tack alla ni andra som var med och förgyllde denna dag!
Kan meddela att handsken är daskad (bokstavligt talat dessutom), vem utmanaren är får denne själv berätta...
vr6jos skrev:Det var jag.......
Komorok skrev:Nu har vi ätit post-GÖK-middag. Grymna tacos. Tack Parl och fru Parl.
hifikg skrev:Se där ja... kreativt... och det ska resas en del. Strängnäs-Kungsängen är väl ungefär som avståndet till mitt humbla lyssningsrum. Dags att försöka låna en elegant handske av någon.
vr6jos skrev:hifikg skrev:Se där ja... kreativt... och det ska resas en del. Strängnäs-Kungsängen är väl ungefär som avståndet till mitt humbla lyssningsrum. Dags att försöka låna en elegant handske av någon.
Det tar 50min mellan mig och Komorok. Och det tog väl bortåt den tiden att åka till Palle igår också så det verkar inte vara något hinder så länge alla är överens.
Nej jag glömde bort det, har vi några väntande medlemsansökningar?Komorok skrev:BTW... blev det något avhandlat på mässmiddagen om huruvida 25 medlemmar var gränsen fortfarande? Jag tycker att den bör avskaffas om den inte redan är avskaffad. Vi behöver vara fler.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 19 gäster