Komorok skrev:Nu har vi ätit post-GÖK-middag. Grymna tacos. Tack Parl och fru Parl

.
IngOehman skrev:Något av det godaste jag ätit på rätt länge!
Helt fantastiskt gott helt enkelt. Speciellt guckamollen. Fast egentligen allt.
För alla framtida Tacosar att tävla mot.
Vh, iö
Triggerhappy skrev:Jag tackar för gårdagens arrangemang, guacamolen var inte att leka med.
Supertack till båda kombatanthemmen.
vr6jos skrev:Tack till kombatanterna för kost/logi och till samtliga för ännu en trevlig dag fylld med musik och trevliga diskussioner.
Vi ses snart igen!

chrisss skrev:Förövrigt instämmer jag i att maten hos Palle
var utsökt. Huset är anorlunda och mysigt.
Lacken på i64orna var fantastisk läcker.
Tack allesammans, kul att det var uppskattat!

Hade gärna varit med vid nästa batalj för att höra vr6 nya system, var ju pi60s och bs60 senast jag var där...

Tyvärr är jag inbokad på en överraskningsfest för en barndomsvän den helgen så jag får ge mig till tåls och hoppas på fler chanser.

KarlXII skrev:Kärnan i Östergök är ju tävlingen, och i det det kritiska lyssnandet. Det är ur det som de bra förslagen till förbättringar kommer och en ärlig feedback, Dessutom är det ju roligare som medlem att kunna vara med och påverka vem som vinner. Jag tycker inte att det är ett dugg konstigt faktiskt.
Festa och fika kan man ju så att säga göra ändå.
Tänk så olika man kan tycka!

För egen del så är själva tävlingsmomentet inte det jag ser mest fram emot med GÖK, den största behållningen för mig är att få träffa trevligt folk och att få höra en massa ny spännande musik.
Edit: På tal om musiktips så lyckades jag inte lägga allt på minnet som spelades i lördags, någon som har lust att lägga ut vad det var vi spelade?
LJUD: Denon AVR-X7200WA - cr80es - 2 x Rotel RB-1090 - Ino i64s - 2 x Rotel RB-1092 - Ino InfraZ-4 - Ino i16s - 8 x Ino a2
BILD: Oppo UDP-203 & Toshiba HD-XE1->Sony VW95ES->Seymour UF