Moderator: Redaktörer
celef skrev:Jag röstade på 1
MagnusÖstberg skrev:Jag använder inte min anläggning.
KarlXII skrev:Jag har ingen anläggning.
Svante skrev: ..jag har nog känslan att låter inspelningen bra i en anläggning så låter den bra i den andra anläggningen, så länge man inte överstyr.
Goldfinger skrev:Svante skrev: ..jag har nog känslan att låter inspelningen bra i en anläggning så låter den bra i den andra anläggningen, så länge man inte överstyr.
Det där beror ju på hur systemet är beskaffat, det finns gott om exempel på system som är väldigt illa återgivande även långt innan överstyrning.
Svante skrev:Alltså, nä.
...
Jag saknar alternativet "nej".
IngOehman skrev:Frågan är tokigt ställd.
...
Men kanske är det som du undrar över på riktigt, om någon har en dragning åt musik PÅ GRUND AV att den sätter anläggningen på prov?
...
Vh, iö
Bill50x skrev:Prova att spela brölig engelsk garagepunk. Om det inte spritter i benen och du får lust att dra ut på stan som i unga dar, då är musiken absolut för krävande för din anläggning
/ B
DQ-20 skrev:Jag har en dragning åt anläggningar som klarar den musik jag vill spela.
DQ-20 skrev:Nej, det är nog tvärt om för mig. Jag har en dragning åt anläggningar som klarar den musik jag vill spela. Iallafall är det så nuförtiden. Jag har inte förneka att jag har köpt min beskärda del av "demoskivor" i min ungdom.
/DQ-20
Almen skrev:Det verkar snarare vara så att till exempel TS och PerStromgren har en dragning åt musik som inte sätter anläggningen på prov?
PerStromgren skrev:Almen skrev:Det verkar snarare vara så att till exempel TS och PerStromgren har en dragning åt musik som inte sätter anläggningen på prov?
Jo, så är det nog. Min anläggnings gränser vet jag rätt väl, så jag sätter inte anläggningen på prov: det är så trist när högtalarna slår av.
...
PerStromgren skrev:Nu har jag ingen dragning åt musik som är speciellt bullrig, men där verkar det inte finnas någon gräns för hur mycket kapacitet som kan behövas. Även de som har de allra mest kapabla systemen här på faktiskt talar ju om att skaffa större kapacitet.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster