rhenrics skrev:Hetsporren skrev:Nu minns jag inte vem som skrev det eller i vilken tråd, men enligt honom hade Sladd (Hifi Consult) berättat att Krellen skruvas ihop i Kina. Vill minnas att det var någon som besökte butiken och diskuterade Kina-import i största allmänhet. Sladd kan ju korrigera detta påstående om det inte stämmer...
Jaha ja... så det är Sladd som påstått detta

till skillnad från Bladelius, Burmester och andra fina märken han saluför kan man tänka sig...

Hej Rhenrics!
Har Sladd sagt detta så är det väl sant eller hur.
När jag på pekade på ett annat forum att t ex Amplifixen var behäftad med fel, jag kände personligen flera som hade fel på den. Så sade Sladd att jag hade helt fel då det endast var ett par som hade haft fel. Det roliga var att det då bara på forumet var fler än 2st som hade allvarliga fel på förstärkaren, då jag påpekade detta så sade Sladd att jag förstörde för tillverkaren.
Därefter så stängdes jag av från forumet på livstid.
Hmm tror säkert att de nya Bladeius produkterna är bäst i hela världen annars skulle väl Sladd inte sälja dem eller hur?
Tycker t ex synd om ett par kamrater som köpte Advantage S1, den skulle ju kompletteras senare med massor av finnesser, undrar när?
Mvh
Kenth