RogerGustavsson skrev: Kanoner vill jag helst slippa lyssna på, är uppvuxen nära ett skjutfält och haubitsar är ingen höjdare.
Det är väl just haubitsar som är höjdare? Kanoner är lite mer längs med marken.
Moderator: Redaktörer
RogerGustavsson skrev: Kanoner vill jag helst slippa lyssna på, är uppvuxen nära ett skjutfält och haubitsar är ingen höjdare.
Perfector skrev:Gå och lägg dig, du har mardrömmar och försöker bota dom här på forumet.
du vill inte fatta andemeningen med att lyssna på musik
Asberger hade det draget han åxå så du är i gott sällskap.
därmed avslutar jag dagen här och sätter mig vid musiklådan och njuter mina vinyler.
Perfector skrev:Gå och lägg dig, du har mardrömmar och försöker bota dom här på forumet.
därmed avslutar jag dagen här och sätter mig vid musiklådan och njuter mina vinyler.
KarlXII skrev:Perfector skrev:Gå och lägg dig, du har mardrömmar och försöker bota dom här på forumet.
Det här är inte okej överhuvudtaget, och därför får du en varning.
Jag vill gärna ge dig några goda råd:
Skriv det du vill ha sagt, och låt saken bero. Åtminstone en stund. Alla tycker garanterat inte som du.
"Bevaka tråden" betyder inte att du måste svara på alla inlägg. Jag har lagt märke till att du gärna biter dig fast i en tråd, och efter ett tag tycks du bli irriterad när du får mothugg. Slappna av. Du vinner inga debatter på faktiskt. Faktum är att ingen gör det.
/K12
phon skrev:
Det är väl just haubitsar som är höjdare? Kanoner är lite mer längs med marken.
roggaro skrev:etiketten brukar vara fäst i centrum på vinylen och inget annat
IngOehman skrev:Perfector skrev:Gå och lägg dig, du har mardrömmar och försöker bota dom här på forumet.
Det där inlägget är både trist och i sak illa felaktigt.
Du spekulerar ovänligt om en forumkompis. Ditt påstående om andras mardrömmar och vad de försöker, finner jag vara stötande.
Du gör sedan även anspråk på att veta att personen inte fattar andemeningen med att lyssna på musik. Det gör han, tro mig. Men därtill är det inget man behöver förstå för att ha glädje av musik, det är inget man behöver fatta, det räcker att känna. Fatta är bonus.
Du kommer till och med med oförskämda amatördiagnoser - som något pinsamt visar att du tror att Asperger (nej, inte Asberger), Hans hette han förresten, hade Aspergers syndrom!
Och inte nog med det - det är en skapligt vanlig karakteristika hos patienter med Aspergers syndrom just att vara särdeles begåvade när det gäller just saker som musik och bildkonst.
Så med ditt inlägg förolämpar du inte bara Roger, du förolämpar dem med Aspergers också, såväl som din egen intelligens.
Vinyl är trevligt, tycker jag. Så jag hoppas stunden vinyllyssning var till glädje.
Vh, iö
Perfector skrev:KarlXII skrev:Perfector skrev:Gå och lägg dig, du har mardrömmar och försöker bota dom här på forumet.
Det här är inte okej överhuvudtaget, och därför får du en varning.
Jag vill gärna ge dig några goda råd:
Skriv det du vill ha sagt, och låt saken bero. Åtminstone en stund. Alla tycker garanterat inte som du.
"Bevaka tråden" betyder inte att du måste svara på alla inlägg. Jag har lagt märke till att du gärna biter dig fast i en tråd, och efter ett tag tycks du bli irriterad när du får mothugg. Slappna av. Du vinner inga debatter på faktiskt. Faktum är att ingen gör det.
/K12
Mina ursäkter för övertrampet.
Det ska inte upprepas.
Perfector skrev:Jag har redigerat innehållet i orgelplattan och lagt till 4 stycken.
Är det nån som vill ha en så'n att spela upp på stereon, eller ska jag lägga zip'en i "runda arkivet" på en gång?
Perfector skrev:Jag har ju inte dropbox, för att jag hatar alla siter där man måste regga sig för att använda funktionen.
Den typen av statistiksamlande övervakning avskyr jag.
Jag kan sprenda, och den som tar ner får gärna droppa den i en box
AndreasArvidsson skrev:Perfector skrev:Jag har ju inte dropbox, för att jag hatar alla siter där man måste regga sig för att använda funktionen.
Den typen av statistiksamlande övervakning avskyr jag.
Jag kan sprenda, och den som tar ner får gärna droppa den i en box
Hur skulle dropbox kunna fungera utan inloggning menar du? Den tjänsten kräver inloggning annars hade den inte fungerat.
Perfector skrev:Ingen kommentar där.
Sprend funkar utan registrering.
Då är jag anonym och så vill jag har det.
Strmbrg skrev:Vax som sätter anläggningen på prov?
Perfector skrev:https://www.dropbox.com/s/kghxv85kxo7ijhf/Soft%20Organ%20Music.zip?dl=0
Då ligger soft orgelmusik på dropbox ifall någon vill ha den.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 13 gäster