Moderator: Redaktörer
PerStromgren skrev:Visst är det OK att göra reklam för en sådan aktivitet! Jag hoppas att ni får många deltagare!
Nattlorden skrev:Hade det varit fyra dagar tidigare, så hade jag kommit förbi en stund - skall upp till de trakterna och hämta en bioduk.
snerik skrev:Låter jättekul, jag kommer om inget oväntat dyker upp! Vet inte om jag har så mycket att bidra med själv. Har ett par fostex 4" i en en basreflexkonstruktion utan filterlösning, Låter bra i swetspot med loudnessknappen intryckt om man spelar gles musik.
Kul initiativ!
lljungberg skrev:Nattlorden skrev:Hade det varit fyra dagar tidigare, så hade jag kommit förbi en stund - skall upp till de trakterna och hämta en bioduk.
Då är det väl bara att planera om![]()
Allvarligt, det var ju synd att det inte passade i tiden!
lljungberg skrev:snerik skrev:Låter jättekul, jag kommer om inget oväntat dyker upp! Vet inte om jag har så mycket att bidra med själv. Har ett par fostex 4" i en en basreflexkonstruktion utan filterlösning, Låter bra i swetspot med loudnessknappen intryckt om man spelar gles musik.
Kul initiativ!
Du får gärna ta med högtalarna, om du inte vill ta med resten av anläggningen så kan vi säkert fixa så du kan dela rum med nån. Själv har jag som sagt ett par anläggningar med mig så det är lite svårt hos mig...
RogerGustavsson skrev:Har helt missat denna tråd. Jag tänker komma!
RogerGustavsson skrev:Någonstans i bakhuvudet låter namnet Lars Ljungberg bekant... Visade du inte en högtalare med tillkomplingsbart mellanregister baktill för många år sedan i Huskvarna?
snerik skrev:lljungberg skrev:snerik skrev:Låter jättekul, jag kommer om inget oväntat dyker upp! Vet inte om jag har så mycket att bidra med själv. Har ett par fostex 4" i en en basreflexkonstruktion utan filterlösning, Låter bra i swetspot med loudnessknappen intryckt om man spelar gles musik.
Kul initiativ!
Du får gärna ta med högtalarna, om du inte vill ta med resten av anläggningen så kan vi säkert fixa så du kan dela rum med nån. Själv har jag som sagt ett par anläggningar med mig så det är lite svårt hos mig...
jag tar med lite prylar så får vi se om det är läge. Det blir väl, om inte annat, bra inspiration för nybörjare som funderar på enkla projekt. Jag har även en liten Luxman förstärkare med moddad nätdel, den kan ju få åka med också.
RogerGustavsson skrev:Kan man som icke-kollega ta sig in vid 17-tiden? Det är alltså byggnaden ute vid parkeringen öster om huvudbyggnaden?
nuffe skrev:BILDER!!!!!!
För nu blev jag jättenyfiken.
Henrik
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster