Ino demo i Luleå

Diskussion och gemyt om Ino-produkter, gamla som nya.

Moderator: Redaktörer

Användarvisningsbild
Nattlorden
Pumpkin/Redaktör

Re: Ino demo i Luleå

Inläggav Nattlorden » 2015-03-11 15:18

Kero skrev:Ska jag rymma Prof X-2 så måste jag ta den nyare, mindre modellen

Räcker du har golvplats till EN profX.... så kan du stapla fyra. :wink:
It's all fun and games until Darth Vader comes.

Användarvisningsbild
Fostex

Inläggav Fostex » 2015-03-11 16:09

Almen skrev:
Fostex skrev:En av de största fördelarna med basstöden är ju dessutom att man får fyra stycken strålningskällor i basområdet, det vill säga pi25 och bs25 motsvarar prof. X-4 ur det avseendet. Stor fördel i mina ögon!

Stor fördel, ja, men var det inte närmare prof. P-4?

Ja! Det var vad jag egentligen menade, skrev lite tokigt.
Mycket kul - lite tid

Kero

Inläggav Kero » 2015-03-11 16:22

Nattlorden skrev:
Kero skrev:Ska jag rymma Prof X-2 så måste jag ta den nyare, mindre modellen

Räcker du har golvplats till EN profX.... så kan du stapla fyra. :wink:

Haha, ja det är ju visserligen sant. Men jag kommer bygga in dom i min möbel. Just nu är det även hög prio på design och inredning. Vill ha det snyggt och stilrent, och så lite som möjligt ska synas. Men vem vet hur "skadad" man blir när man väl ger sig in i leken. Snart kanske här står basmoduler stackade upp till taket! :P

Användarvisningsbild
vattuvarg

Inläggav vattuvarg » 2015-03-11 23:15

Ack ack... Det missbruket mildras endast av en tunn plånbok...
lenovo laptop \ evo 4 dac \ adafruit amp \ sony speakers - - - https://wordsmith.social/vattuvarg/

Kero

Inläggav Kero » 2015-03-12 18:09

Fast jag är dubbelt skyddad mot hifi missbruk, tunn plånbok och två barn som ska ha mat och kläder och få göra en massa skoj. :)

Användarvisningsbild
vattuvarg

Inläggav vattuvarg » 2015-03-13 13:42

Kero skrev:Fast jag är dubbelt skyddad mot hifi missbruk, tunn plånbok och två barn som ska ha mat och kläder och få göra en massa skoj. :)

Nu har jag funnit mig suktande efter dyrare Ino-högtalare ändå, trots minst lika goda förutsättningar. 8O Bad redan om (och fick) senaste manifest och prislista...
lenovo laptop \ evo 4 dac \ adafruit amp \ sony speakers - - - https://wordsmith.social/vattuvarg/

Användarvisningsbild
Fostex

Inläggav Fostex » 2015-03-13 17:11

I mina ögon har pi60s en stor fördel, och det är att de räcker. Länge dessutom. En större investering en gång är bättre än flera små och sen (förr eller senare) en stor. :roll:
Mycket kul - lite tid

Kero

Inläggav Kero » 2015-03-13 17:25

Låter bra vattuvarg, då är jag inte ensam. :)

Jag törs inte skriva om mina funderingar längre, det hoppar så mycket hit och dit. Jag berättar vad det blev när jag har lagt en beställning. :P

Användarvisningsbild
vattuvarg

Inläggav vattuvarg » 2015-03-13 19:37

Kero skrev:Jag törs inte skriva om mina funderingar längre, det hoppar så mycket hit och dit. Jag berättar vad det blev när jag har lagt en beställning. :P

Du gör det som känns rätt. Men om du läser början av min medlemspresentation så märker du rätt kvickt att mina funderingar hoppade rätt mycket de också. ...och gör så än idag.

Ett logiskt tips vore att du skriver en medlemspresentation du också. Nästan alla de presentationer jag läst hattar än hit och än dit. En del blir less på sina monster och börjar om med nya. Andra samlar under lång tid monster från det förflutna. Somliga har små monster som puttrar, inte under utan vid sängen. Vissa förlorar sig i sökandet på sitt eget speciella monster och dyker upp igen på forumet efter flera år i djungeln. En del är helt enkelt monster själva.

Det är en brokig skara som berättar om sina förehavanden i medlemspresentationerna. ...milt sagt. Kul läsning är det dock.

Föregående

Återgå till Wänner af Ino