Moderator: Redaktörer
Komorok skrev:Då kör vi väl administrativt möte också imorgon?
vr6jos skrev:Jag får väl också stämma in och gratulera Komorok till vinsten! Resultatet blev 2-1 till honom. Kan jag ha varit den första att lyckas sno en röst av honom?! (med hans nuvarande anläggning) Jag är extremt nöjd med kvällen. Det var superavslappnat och trevligt. Jag fick dessutom flera lovord angående hur bra det lät i min anläggning. Att tidiga tankar hos en jury deltagare var att jag nog skulle vinna kvällens battle men att det slutligen blev en röst åt andra hållet. Jag jobbade en del med min anläggning en dryg vecka innan bl.a. genom att mäta upp ljudet med XTZ Pro II och därigenom lokalisera några "problemfrekvenser". Skruvade Cr80s, flyttade toppar, lödde om delningsfiltret i topparna och kompletterade dämpningen något vid sidan av topparna med vad jag kunde finna hemma (täcken, sovsäckar och kuddar). Så det är en mkt nöjd förlorare som genom att ändå kunde ge Komorok något av en match och ha jättetrevligt på kuppen vill tacka alla deltagare för gårdagen!
hifikg skrev:Hade du vågat dra på infran lite mer så hade kanske Komoroks musik (?) presenterats mer detaljrikt (tänker på basområdet nu) även hos dig. Fegis
vr6jos skrev:hifikg skrev:Hade du vågat dra på infran lite mer så hade kanske Komoroks musik (?) presenterats mer detaljrikt (tänker på basområdet nu) även hos dig. Fegis
Now he tells me!!!!![]()
Komorok skrev:Vr6jos: Det är många som har tagit poäng mot mig. Ljudet är inte perfekt här. Finns många små brister, men inga stora.
Efter att ha gjort en försiktig återkomst till GÖK så ser jag fram emot att sitta i jury igen. Hoppas två nya kombatanter träder fram.
HenrikTornquist skrev:Komorok skrev:Vr6jos: Det är många som har tagit poäng mot mig. Ljudet är inte perfekt här. Finns många små brister, men inga stora.
Efter att ha gjort en försiktig återkomst till GÖK så ser jag fram emot att sitta i jury igen. Hoppas två nya kombatanter träder fram.
Med tanke på din arsenal av hårdvara torde du ha förutsättningar till väldigt bra ljud. Är det lägenheten som inte tillåter "det sista", eller hur jag nu ska uttrycka mig?
vr6jos skrev:Jag får väl också stämma in och gratulera Komorok till vinsten! Resultatet blev 2-1 till honom. Kan jag ha varit den första att lyckas sno en röst av honom?!
PerStromgren skrev:vr6jos skrev:Jag får väl också stämma in och gratulera Komorok till vinsten! Resultatet blev 2-1 till honom. Kan jag ha varit den första att lyckas sno en röst av honom?!
Nejdå, han har till och med förlorat. Mot en bilstereo!
Xenod skrev:Per: Du tänker inte på när IÖ vann med sin husbil mot Dartman?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 18 gäster