Komorok skrev:Du har min rekommendation iaf. Du verkade ju vara trevlig liksom.
Tack! Det glädjer mig

Moderator: Redaktörer
Komorok skrev:Du har min rekommendation iaf. Du verkade ju vara trevlig liksom.
-Palle- skrev:Får man vara mä eller?
Xenod skrev:Har ni GÖS-träff? Fasen va trevligtFisk och musik eller vad står på aktivitetslistan? Hälsa om det är någon som känner mig där
nissling skrev:Jag har cirka 700 meter till Mälaren. Är det för långt?
KarlXII skrev:IngOehman skrev:En annan sak som vi kom in på var krav "från ovan" om att fler måste sitta i juryn, trots att det inte ens anmält sig det lägre antalet som de tävlande tyckte var tillräckligt.![]()
"Från ovan."
Det bestämdes på ett helt vanligt administrativt möte. Vi har haft massor av såna och alla är välkomna för att diskutera.
Men det kom väldigt få, och alla som var på plats tyckte samma sak.
Lycka till med gösen.
JM skrev:Är gärna med på ett hörn.
Är lite eljest men kompenserar med att vara levnadskonstnär. Har bra lokaler för lyssning (ca 500 m2) och många sängplatser (>10) för långväga medlemmar. Kan erbjuda ca 5 olika lyssnings platser. Till Mälaren är det ca 15 km men till Östersjön är det ca 5 meter dvs bra grillplats vid vattnet o solnedgången. Ställer gärna upp i föreläsningsdueller med till exempel med Ingvar Ö om vad som är sant o nästan sant för bästa ljudet ur psykologisk o medicinsk synvinkel.
JM
Laila skrev:Anmäler härmed mitt intresse . . . typ.
Komorok skrev:Laila skrev:Anmäler härmed mitt intresse . . . typ.
Då rekommenderar jag dig. Välkommen.
faema skrev:Får inte då folk som bor i Kummavuopiovara med? 136 mil till Västerås.
Komorok skrev:Laila skrev:Anmäler härmed mitt intresse . . . typ.
petersteindl skrev:Komorok skrev:Laila skrev:Anmäler härmed mitt intresse . . . typ.
Laila, du är rekommenderad. . . som ett rekommenderat brev. . . typ.
IngOehman skrev:faema skrev:Får inte då folk som bor i Kummavuopiovara med? 136 mil till Västerås.
Det är ju just det de får. Vi mäter ju flygfiskvägen, och då blir det mindre än 103 mil.
Det står i förstainlägget. Om begreppet flygfiskvägen är förbryllande så är det ett fiskrelaterat sätt att skriva fågelvägen.
Alltså de raka, kortaste, vägen.
Vh, iö
- - - - -
PS. Det kan förstås också vara så att jag har mätt fel på min jordglob. Har jag det? Den är rätt så liten och dubblar som pennvässare, så det är svårt att mäta noga.Om så lägger vi till några mil.
Komorok skrev:Hur långt blir det maskvägen, så att säga? Den är ju lite kortare än flygfiskvägen.
AndreasArvidsson skrev:Jag tror att komorok syftar på att maskvägen är en rät linje. Dvs under jord.
Användare som besöker denna kategori: Wolfie och 26 gäster