Moderator: Redaktörer
Strmbrg skrev:Personligen (opersonligen?..) är jag lite anti-social. Dock absolut inte asocial. Det vill säga, jag trivs så himla bra för mig själv, men har inga somhelst problem med att vara social när så krävs.
RogerJoensson skrev:Strmbrg skrev:Personligen (opersonligen?..) är jag lite anti-social. Dock absolut inte asocial. Det vill säga, jag trivs så himla bra för mig själv, men har inga somhelst problem med att vara social när så krävs.
Fast du verkar rätt social här på Faktist. -Utan att någon kräver det...
Laila skrev:Aha, du aspirerar kanske på ett medlemskap . . . typ ?
KarlXII skrev:Laila skrev:Aha, du aspirerar kanske på ett medlemskap . . . typ ?
Om det är så, varken kan eller vill jag ju knappast berätta om det, som du förstår.
IngOehman skrev:Jag förstår inte. Det blir ju alltid tyst på pratandet när man spelar musik.
Allt som allt blir jag nog oftare störd av folk som spelar musik (svagt, men ändå) när man skall prata, än att folk pratar när man spelar musik.
Vh, iö
IngOehman skrev:Har ditt inlägg något med det jag skrev att göra?
Vh, iö
IngOehman skrev:Det är egentligen inte dina vänner som är dåliga, de är bara ondskans farkost...
Jag säger det, rätt så övertygad om att jag har identifierat ondskan - nämligen sådana där fotoner som kommer flygande från alla håll...
Vill man hjälpa folk att inte prata medan musiken spelar, så sätt för alla fönster och släck lampan!
Det man ser i ett lyssningsrum har inget med det man hör på inspelningen att göra. Därför kan det störa många lyssnaren.
Jag tycker för övrigt att fotonerna stör även när jag lyssnar på musik live. Jag blundar därför huvuddelen av tiden, för det mesta.
Vh, iö
Strmbrg skrev:Jag tycker nog att den enkla lösningen är att lyssna ensam. Eller 'själv', som det brukar heta nuförtiden.
"Nööäh, ja' vill'nte va' sjäälv!"
KarlXII skrev:Döda hör så jävla illa bara. Aldrig får man vara nöjd.
Perfector skrev:KarlXII skrev:Döda hör så jävla illa bara. Aldrig får man vara nöjd.
Om man väntar för länge så dör dom .
Men då är det ingen som stör dom.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot], Kalle_H och 20 gäster