Moderator: Redaktörer
för övrigt identiska yttre betingelser
Objektivisten skrev:för övrigt identiska yttre betingelser
Hur vet du detta?
IngOehman skrev:Jag tycker bra musik som låter fantastiskt, brukar göra det varje gång.
Vh, iö
IngOehman skrev:Om rummet har fönster så är fotonsituationen troligen annorlunda. Fotoner är ett otyg.
Vh, iö
JM skrev:Snabbkollade i Fass att enda indikationen för melatonin är insomningssvårigheter.
Borde kanske vara ett tillägg i Fass för tinnitus o preventivt vid risk för hörselskada typ rockkonserter.
JM
Objektivisten skrev:JM skrev:Snabbkollade i Fass att enda indikationen för melatonin är insomningssvårigheter.
Borde kanske vara ett tillägg i Fass för tinnitus o preventivt vid risk för hörselskada typ rockkonserter.
JM
Om jag inte minns helt fel så anses det också ha positiv effekt på brunst och solbränna.
Objektivisten skrev:Jag gjorde ett arbete för 15 år sedan som avhandlade melatonin1cReceptorn. Kom fram till att "svansen" band till ett okänt G-protein på 30 kDa.
JM skrev:Objektivisten skrev:Jag gjorde ett arbete för 15 år sedan som avhandlade melatonin1cReceptorn. Kom fram till att "svansen" band till ett okänt G-protein på 30 kDa.
Länk eller titel?
JM
Objektivisten skrev:JM skrev:Objektivisten skrev:Jag gjorde ett arbete för 15 år sedan som avhandlade melatonin1cReceptorn. Kom fram till att "svansen" band till ett okänt G-protein på 30 kDa.
Länk eller titel?
JM
Finns nog ingen länk, var ett examensarbete.
JM skrev:Serotonin förefaller vara ett förstadium till melatonin.
Objektivisten skrev:JM skrev:Serotonin förefaller vara ett förstadium till melatonin.
Spännande, det visste jag inte, det ska jag kolla upp mer om.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 23 gäster