Detta är svårt, och mitt egentliga krav är att alla ska få ge sin personliga favorit med så lite disskussion som möjligt. Själv har jag ett gäng som jag kommer avges..
Alltså, vem är tidlös för dig?
Senast redigerad av Slartibartfast 2005-12-15 02:31, redigerad totalt 1 gång.
John Lennon har förutom sin underbara karriär inom Beatles även gjort en bra stämpel på ett "eget varumärke" som bara kommer av "fred". Bra kille i mina ögon!
Fin kille med dålig surrounding... Jerry Cantrell är soloartisten från Alice in Chains som är så underbart duktig på att skriva fina musikrader tillsammans med sina underbara låtar... bra kille på konceptet!
Mvh Jocke*
*som hoppas alla kan ge en bra kille/bra fenomen i tråden!
Medlem på forumet för hifi; Faktiskt.se, numera Faktiskt.io sedan jan 10, 2005 Numera pensionär. Vi har sålt Sonic Design till Winn Scandinavia, vilka driver bl.a Ljudfokus och BRL.
Medlem på forumet för hifi; Faktiskt.se, numera Faktiskt.io sedan jan 10, 2005 Numera pensionär. Vi har sålt Sonic Design till Winn Scandinavia, vilka driver bl.a Ljudfokus och BRL.
Frank Zappa, Cliff Richard, Nat King Cole, All bra psykadelisk musik från 1967-70, Moody Blues, Frank Sinatra, Cressida, Capten Beyond, Grenslade, Brian Auger, usch ja, listan kan göras lång.