Moderator: Redaktörer
bootstrap skrev:Grym bio
DorreN skrev:Grattis till segern!
ChristianAndersson skrev:en komplett hembiosfär
philipbtz skrev:Circus Cinema skrev:Jag var med och tävlade i Hembio SM 2014 härom veckan kom ett vinnar hemma hos reportage ut.
Jag känner mig hedrade som tog hem segern i Hembio SM 2014.
Som anordnades av Hembiobutiken.se
Vill ni läsa så är länken
https://www.hembiobutiken.se/blogg/277- ... usbiograf/
För att bara se filmen är länken.
http://youtu.be/-2s31m88F7E
Med vänliga hälsningar Ylva
circuscinema.se
Coolt! Grattis!
Glasmannen skrev:Grattis! Jätte häftig bio
Adhoc skrev:Som den bästa av pizzor, -extra allt!Kul att en tjej sopade banan med bionördsgossarna dessutom.
Chopha skrev:Grattis, och välkommen till Faktiskt.se
misanplass skrev:Supermysig bio. Grattis till segern!
IngOehman skrev:Gillar särskilt hur du låtit nördandet välla ut även utanför biografen, i form av bland annat ett spelrum utanför bion!
Gissar att du utöver arkadspelen kan spela video-spel i biografen också? Hade en period då jag spelade en massa Tekken, och det blir suveränt på stor skärm.
Vh, iö
music4ever skrev:Grattis Ylva!
Xenod skrev:Grattis Ylva, jättefint rum. Ser mysigt ut! Många fina leksaker. Tyckte det var kul med videoreportaget också, det säger liksom saker man aldrig kan få fram med bara bilder och nån liten text om sin bio.
Men inte att förglömma, grattis också till alla som inte vann, för att ni också har sköna hemmabiosar
Xenod skrev:Lite kul att du ett par gånger i videon nämner att ni bestämde er för att kavla upp ärmarna och lägga heltäckningsmattan själva. Ser man videon samt bilderna på er hemsida så inser man rätt snabbt att läggningen av matta var en väldigt liten del av den totala arbetsinsats ni har gjort i källarenRiktigt bra jobbat!
Circus Cinema skrev:Hoppas du gillade filmen reportaget ändå?
circuscinema.se
Circus Cinema skrev:Xenod skrev:Lite kul att du ett par gånger i videon nämner att ni bestämde er för att kavla upp ärmarna och lägga heltäckningsmattan själva. Ser man videon samt bilderna på er hemsida så inser man rätt snabbt att läggningen av matta var en väldigt liten del av den totala arbetsinsats ni har gjort i källarenRiktigt bra jobbat!
Ha ha.. Jag måste titta på reportaget igen. Jag var så otroligt nervös för att prata inför kameran. Jag vet att jag sa om heltäckningsmattan som är som du sa bara en del av de arbetet jag har lagt ned på byggandet.
Jag tror att jag nämde heltäckningsmattan bara för att det kändes som att jag var totalt korkad som inte visste hur jag skulle lägga in den.
I början så fick jag flera kommentarer att det kanske inte var en så bra idé att jag skulle bygga ett biorum när jag inte äns viste hur jag skulle göra med mattan. Så just den biten har satt sig hos mig![]()
Hoppas du gillade filmen reportaget ändå?
circuscinema.se
boom skrev:Gör ni reklam hela tiden på alla forum som ni är verksamma på .
Sen borde denna tråd flyttas till rätt forumdel.
boom skrev:Gör ni reklam hela tiden på alla forum som ni är verksamma på .
Circus Cinema skrev:boom skrev:Gör ni reklam hela tiden på alla forum som ni är verksamma på .
Ber om ursäkt att jag har skrivit det igen. Men skulle tycka att det skulle vara så roligt att träffa några andra från forumet.
PS, försökte ta bort ett inlägg men kunde inte hitta hur jag skullle göra. Mvh Ylva
Johan_Lindroos skrev:Circus Cinema skrev:boom skrev:Gör ni reklam hela tiden på alla forum som ni är verksamma på .
Ber om ursäkt att jag har skrivit det igen. Men skulle tycka att det skulle vara så roligt att träffa några andra från forumet.
PS, försökte ta bort ett inlägg men kunde inte hitta hur jag skullle göra. Mvh Ylva
Hej Ylva!
Bry dig inte så mycket om vad boom har skrivit. Eller bry dig inte ett dugg förresten! Han beter sig sig tämligen burdust då och då. Sedan är väl du en helt vanlig privatperson och då får du skriva nästan vad som helst (förutom politik och religion), jag tror faktiskt att man får tipsa om man själv deltar i ett evenemang hos en butik, det gör ju inte dig till en kommersiell aktör för det. Jag kan inte lova att jag kommer på torsdag, men kanske. Jag tycker att du gjort en mycket fin hembio.
boom skrev:Johan_Lindroos skrev:Circus Cinema skrev:Ber om ursäkt att jag har skrivit det igen. Men skulle tycka att det skulle vara så roligt att träffa några andra från forumet.
Hej Ylva!
Bry dig inte så mycket om vad boom har skrivit. Eller bry dig inte ett dugg förresten! Han beter sig sig tämligen burdust då och då. Sedan är väl du en helt vanlig privatperson och då får du skriva nästan vad som helst (förutom politik och religion), jag tror faktiskt att man får tipsa om man själv deltar i ett evenemang hos en butik, det gör ju inte dig till en kommersiell aktör för det. Jag kan inte lova att jag kommer på torsdag, men kanske. Jag tycker att du gjort en mycket fin hembio.
Hade dom inte fram hävdat hembiobutiken hela tiden så hade det varit okej .dom har gjort ett jätte jobb med sin bio andra fick hjälp av arga snickaren.
bootstrap skrev:boom skrev:Johan_Lindroos skrev:
Hej Ylva!
Hade dom inte fram hävdat hembiobutiken hela tiden så hade det varit okej .dom har gjort ett jätte jobb med sin bio andra fick hjälp av arga snickaren.
Nu råkar hembiobutiken vara arrangör till tävlingen som tråden handlar om. Dvs inte så konstigt att hon kommer stå där och berätta om sitt bygge som hon vann tävlingen med. Hon skriver alltså i rätt tråd.
Johan_Lindroos skrev:Förslagsvis läser du tråden så får du veta det.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster