Moderator: Redaktörer
murgatroyd skrev:Nja, GBglassen (2) hade ju satt ett högt slutbud som höjdes via autobud när jm_jan (25) var för snål eller inte hann bjuda över detta hela tiden högre autobud,
så i detta fall var det inga snipers inblandade alls.
mawes skrev:Steget hamnar hos migSkall hämta det i veckan.
hifikg skrev:Läste i H&M om Plinius o blev inte så imponerad av råa data. Det kostar 150.000. Recensenten var toklyrisk, men eftersom de även hyllar magiska trälådor och hör stora skillnader på USB-kablar är jag rätt skeptisk o spar pengarna. De räcker för att hålla 208-an igång under överskådlig tid.
FBK skrev:hifikg skrev:Läste i H&M om Plinius o blev inte så imponerad av råa data. Det kostar 150.000. Recensenten var toklyrisk, men eftersom de även hyllar magiska trälådor och hör stora skillnader på USB-kablar är jag rätt skeptisk o spar pengarna. De räcker för att hålla 208-an igång under överskådlig tid.
Varför läser du tidningen om den är så dålig ? Det är inte första gången du sågar den så du verkar ha behov att plåga dig själv eller kanske klia dig själv på ryggen med att det du valt rätt grejer och få det bekräftat av kompisarna och då är det politiskt korrekt att såga allt förutom Molt då.
FBK skrev:hifikg skrev:Läste i H&M om Plinius o blev inte så imponerad av råa data. Det kostar 150.000. Recensenten var toklyrisk, men eftersom de även hyllar magiska trälådor och hör stora skillnader på USB-kablar är jag rätt skeptisk o spar pengarna. De räcker för att hålla 208-an igång under överskådlig tid.
Varför läser du tidningen om den är så dålig ? Det är inte första gången du sågar den så du verkar ha behov att plåga dig själv eller kanske klia dig själv på ryggen med att det du valt rätt grejer och få det bekräftat av kompisarna och då är det politiskt korrekt att såga allt förutom Molt då.
Panelguy skrev:FBK skrev:hifikg skrev:Läste i H&M om Plinius o blev inte så imponerad av råa data. Det kostar 150.000. Recensenten var toklyrisk, men eftersom de även hyllar magiska trälådor och hör stora skillnader på USB-kablar är jag rätt skeptisk o spar pengarna. De räcker för att hålla 208-an igång under överskådlig tid.
Det tycks finnas ett närmast outtömligt behov bland ägare till den gamla 208:an att få bekräftelse på att den verkligen är så fantastisk som man själv så gärna vill tro
Panelguy skrev:FBK skrev:hifikg skrev:Läste i H&M om Plinius o blev inte så imponerad av råa data. Det kostar 150.000. Recensenten var toklyrisk, men eftersom de även hyllar magiska trälådor och hör stora skillnader på USB-kablar är jag rätt skeptisk o spar pengarna. De räcker för att hålla 208-an igång under överskådlig tid.
Det tycks finnas ett närmast outtömligt behov bland ägare till den gamla 208:an att få bekräftelse på att den verkligen är så fantastisk som man själv så gärna vill tro
Micke23 skrev:8 600 kronor blev slutpriset.
hifikg skrev:. Till yttermera visso sålde hon en gammal hederlig Mac, jag postade för att kolla om det fanns en systemdiskett tillgänglig, för en sådan skulle jag behöva. Jag har i en låda, men var är lådan liksom?
music4ever skrev:Micke23 skrev:8 600 kronor blev slutpriset.
Som fan. Jag sålde min 208 under veckan för 7K och min Rotel 1090 för 13K. Var nog lite snäll med priset.
music4ever skrev:Två RS2000.
murgatroyd skrev:hifikg skrev:. Till yttermera visso sålde hon en gammal hederlig Mac, jag postade för att kolla om det fanns en systemdiskett tillgänglig, för en sådan skulle jag behöva. Jag har i en låda, men var är lådan liksom?
http://lowendmac.com/2007/making-floppi ... linux-pcs/
http://lowendmac.com/2013/classic-mac-o ... d-updates/
Systemfilerna:
http://download.info.apple.com/Apple_Su ... es/English -North_American/Macintosh/System/Older_System/System_7.0.x/System_7.0.smi.bin
http://download.info.apple.com/Apple_Su ... es/English -North_American/Macintosh/System/Older_System/System_7.0.x/System_7.0.1.smi.bin
eller här:
http://macintoshgarden.org/apps/mac-os-71
Som fan. Jag sålde min 208 under veckan för 7K och min Rotel 1090 för 13K. Var nog lite snäll med priset.
sportbilsentusiasten skrev:music4ever skrev:Två RS2000.
Är inte dom svindyra?
Ska du köra mono eller stereokoppling?
rikkitikkitavi skrev:
Dessutom räknar du bort 10% i provision, så av de 8600 blir det bara 7740 SEK kvar.
sportbilsentusiasten skrev:music4ever skrev:Två RS2000.
Är inte dom svindyra?
Ska du köra mono eller stereokoppling?
Användare som besöker denna kategori: blekfet, genstruktur, pontareee och 6 gäster