Moderator: Redaktörer
dimitri skrev:Om man anbringar värmen på honan så utvidgar "hon" sig.
Då gäller det att dra ut bananen innan den också värms upp och utvidgas.
Obs: detta är ett seriöst menat förslag.
Martin skrev:mats: Varför känns det som att du inte är så intresserad av att få tips på hur du ska få ut dina kontakter?
mats skrev:Nej klappa mats på huvudet och vara överlägsen, då blir jag sur! Jag skall gå ner på knä och kalla er för herrar osv?? Var har jag sagt att jag är inte intresserad??
mats skrev:Mina vännner detta är unikt. Mats arg, eftersom det är sälllan jag blir irriterrad eller arg.
Rydberg skrev:mats skrev:Nej klappa mats på huvudet och vara överlägsen, då blir jag sur! Jag skall gå ner på knä och kalla er för herrar osv?? Var har jag sagt att jag är inte intresserad??mats skrev:Mina vännner detta är unikt. Mats arg, eftersom det är sälllan jag blir irriterrad eller arg.
Martin skrev:Jag tänkte mest på att du inte kommenterar så många av on-topic-inläggen.
Du behöver inte tolka in en massa och hetsa upp dig.
mats skrev:Nagref hur fick du det till att bananen är hona? bananen har ju en pille och de som har pille är ju hane![]()
postpunk skrev:Det kan vara svårt att dra ut bananen ur en torr hona, man kan testa att spruta in smörjmedel. 5-56?
Svante skrev:Får jag föreslå herr Gud att prova lampsladd nästa gång?
mats skrev:Svante skrev:Får jag föreslå herr Gud att prova lampsladd nästa gång?
Du Svante nu börjar jag tycka du snacka en massa skit och är elak. Jag har inte skrivit att jag inte är nöjd med kabeln. Det är inte kabelns fel att jag har klantat mig och glömt att spreta upp kabeln så att den inte tyngde ner så mycket
Nej du kan ta din lampsladd någonstans. Byta ut sword mot en lampsladd, sedan kommer du väl med det ännu mer dumma förslaget att jag skall köpa Denon 2105 eller vad den heter som din herre har sagt att ni skall göra. Tack men nej tack! Så du behöver inte fortsätta att klappa mig på huvudet och tycka att "visst får du säga och tycka vad du vill mats, men vi vet bättre för vi har mät"
mats skrev:Svante skrev:Får jag föreslå herr Gud att prova lampsladd nästa gång?
Du Svante nu börjar jag tycka du snacka en massa skit och är elak. Jag har inte skrivit att jag inte är nöjd med kabeln. Det är inte kabelns fel att jag har klantat mig och glömt att spreta upp kabeln så att den inte tyngde ner så mycket
Nej du kan ta din lampsladd någonstans. Byta ut sword mot en lampsladd, sedan kommer du väl med det ännu mer dumma förslaget att jag skall köpa Denon 2105 eller vad den heter som din herre har sagt att ni skall göra. Tack men nej tack! Så du behöver inte fortsätta att klappa mig på huvudet och tycka att "visst får du säga och tycka vad du vill mats, men vi vet bättre för vi har mät"
Så du behöver inte fortsätta att klappa mig på huvudet och tycka att "visst får du säga och tycka vad du vill mats, men vi vet bättre för vi har mät"
Svante skrev:mats skrev:Svante skrev:Får jag föreslå herr Gud att prova lampsladd nästa gång?
Så du behöver inte fortsätta att klappa mig på huvudet och tycka att "visst får du säga och tycka vad du vill mats, men vi vet bättre för vi har mät"
Förlåt, frestelsen blev för stor.![]()
mats skrev:Svante skrev:mats skrev:Svante skrev:Får jag föreslå herr Gud att prova lampsladd nästa gång?
Ok, men jag gillar inte lampsladd, men jag vet att du och din herre IÖ tillber det.
Rydberg skrev:mats skrev:Svante skrev:mats skrev:Svante skrev:Får jag föreslå herr Gud att prova lampsladd nästa gång?
Ok, men jag gillar inte lampsladd, men jag vet att du och din herre IÖ tillber det.
Nu är det förvisso ganska stor skillnad på lampsladd och enkardelig installationskabel
mats skrev:Rydberg skrev:mats skrev:Svante skrev:mats skrev:Svante skrev:Får jag föreslå herr Gud att prova lampsladd nästa gång?
Nu är det förvisso ganska stor skillnad på lampsladd och enkardelig installationskabel
Förlåt att jag störde din tillbedjan till din herre, men det var faktiskt Svante som sa lampsladd, så du behöver inte himla med ögonen. Du verkar otrygg.
Morello skrev:Lampsladd är underskattat vid kortare längder.
niklas skrev:mats skrev:Svante skrev:Får jag föreslå herr Gud att prova lampsladd nästa gång?
Kan inte du bara sluta skriva inlägg?
Användare som besöker denna kategori: PerStromgren, skrotnisse och 32 gäster