Moderator: Redaktörer
lesserwisser skrev:Mitt kassettdäck NAD 6040 fyller nog sisådär 33 år i år. De senaste 5 åren har den legat i en låda. Nån som vill ha? Ena VU-mätaren visar litet utslag även när den är avstängd. Ett litet metallbleck på en knapp saknas. Annars får den betraktas som hyfsat prisvärd. Någonstans har jag nog en defluxer (?) också. Står i garaget i Njurunda, söder om Sundsvall någon vecka till.
ekkove skrev:Audio Pro 2-25 bortskänkes. Lådorna är märkta av tidens tand, men basarna
är omkastade för ca 10 år sedan. Hämtas i Hägersten.
Dartman skrev:Ett par Luxor KH-820 i gott skick. Byter mot gott vin.
/Jonas
Fjonkalicious skrev:Dartman skrev:Ett par Luxor KH-820 i gott skick. Byter mot gott vin.
/Jonas
Kanske till brorsan, vad är det för träslag?
Dartman skrev:Fjonkalicious skrev:Dartman skrev:Ett par Luxor KH-820 i gott skick. Byter mot gott vin.
/Jonas
Teak, tror jag. Bra eller anus?
/Jonas
Fjonkalicious skrev:Dartman skrev:Fjonkalicious skrev:
Teak, tror jag. Bra eller anus?
/Jonas
Träslaget var bra, men jag ångrade mig. Tänkte slänga in nya element, men det blir för dyrt kom jag på.
Bjorn_ skrev:hembioreceiver skänkes, finns ngt skumt med den dock. Tror det är ett ingångssteg som gått i den. vissa ingånga funkar utmärkt, vissa ingångar sämre - utgångarna fungerar dock
Funkar i garaget eller liknande utan åtgärd
Bjorn_ skrev:hembioreceiver skänkes, finns ngt skumt med den dock. Tror det är ett ingångssteg som gått i den. vissa ingånga funkar utmärkt, vissa ingångar sämre - utgångarna fungerar dock
Funkar i garaget eller liknande utan åtgärd
bsjodin skrev:...
skapa ett konto för att fylla forumet med sälj/bytesannonser, nej tack![
/Alexi
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 11 gäster