Moderator: Redaktörer
Dartman skrev:The Future Sound of London - Environment five
/Jonas
hifikg skrev:Slog till på Diana Ross och Silk Electric på HD Tracks, råkade höra den gamla hiten Muscles på radion igår och insåg att jag faktiskt inte har den i min samling, men nu så...
HenrikTornquist skrev:@Pekka: återkom gärna med åsikt om ljudkvaliteten på Joan Armatrading-skivan. Jag har för mig att hennes skivor brukar låta ganska "bra".
PekkaJohansson skrev:hifikg skrev:Slog till på Diana Ross och Silk Electric på HD Tracks, råkade höra den gamla hiten Muscles på radion igår och insåg att jag faktiskt inte har den i min samling, men nu så...
Orkar du konvertera den till 16/44 och köra i MasVis?
Med vänlig hälsning
Pekka
PekkaJohansson skrev:Louis Armstrong – The silver collection, cd 1984
Madonna – Frozen, cd-singel 1998
Med vänlig hälsning
Pekka
PekkaJohansson skrev:Madonna – självbetitlat album, cd 1983
Abba – 18 hits, cd 2005
Sha-Boom – You bring me down, cd-singel 1992
UB40 – Can’t help falling in love with you, cd-singel 1993
Martin Denny – Another taste of honey, lp 1963
Med vänlig hälsning
Pekka
MorganM skrev:PekkaJohansson skrev:hifikg skrev:Slog till på Diana Ross och Silk Electric på HD Tracks, råkade höra den gamla hiten Muscles på radion igår och insåg att jag faktiskt inte har den i min samling, men nu så...
Orkar du konvertera den till 16/44 och köra i MasVis?
Med vänlig hälsning
Pekka
Det vore intressant!.
hifikg skrev:Jag kan lägga den i dropbox så kan ni som kan hantera MasVis testa den. Hela plattan eller någon version av Muscles?
PekkaJohansson skrev:hifikg skrev:Jag kan lägga den i dropbox så kan ni som kan hantera MasVis testa den. Hela plattan eller någon version av Muscles?
Inledningsspåret blir bra. Jag skickar ett pm!
The Monkees – The birds, the bees and The Monkees, cd 1994
Primal Scream – Echo dek, cd 1997
Various – Glam crazee, cd 1990
Glamrocksamlingen innehåller den enda någorlunda tidiga cd-utgåvan av The Arrows originalversion av ”I love rock ’n’ roll.
Med vänlig hälsning
Pekka
HenrikTornquist skrev:Various – Glam crazee, cd 1990 ser ut att vara en höjdare vad gäller låtvalet. Grattis!
hifikg skrev:Sorry, har inte varit så aktiv ett tag. Jag kan lägga den i dropbox så kan ni som kan hantera MasVis testa den. Hela plattan eller någon version av Muscles?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster