Moderator: Redaktörer
Morello skrev:Är dessa sällskap at jämföra med herrklubbar?
Röker ni cigarr och dricker hårdsprit? Klär ni er enligt något reglemente etc osv?
BPM skrev:Har våndats hela helgen om hur jag ska göra men beslutade för någon halvtimme sedan att jag står över träffen idag. Är ju trots allt 35mil enkel resa och det är väl inget problem i sig, men det rimmar illa med 2-skiftet och klockan ringer 04:00 i morgon bitti så det hade knappt varit lönt att gå och lägga sig när man kommer hem..
Hursomhelst så hoppas jag ni får det trevligt och jag lovar bot och bättring inför nästa sammankomst.
IngOehman skrev:BPM skrev:Har våndats hela helgen om hur jag ska göra men beslutade för någon halvtimme sedan att jag står över träffen idag. Är ju trots allt 35mil enkel resa och det är väl inget problem i sig, men det rimmar illa med 2-skiftet och klockan ringer 04:00 i morgon bitti så det hade knappt varit lönt att gå och lägga sig när man kommer hem..
Hursomhelst så hoppas jag ni får det trevligt och jag lovar bot och bättring inför nästa sammankomst.
Själv har jag suttit i husbilen sedan träffen, och anlände för ett tag sedan äntligen Göteborg!
Skall väl gå och lägga mig såsmåningom...
I morgon Växjö, och sedan Jönköping!
Vh, iö
IngOehman skrev:Sedan Jönköping!
Vh, iö
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 42 gäster