Moderator: Redaktörer
IngOehman skrev:Nu har det gått flera dagar sedan mötet, och jag fick i uppgift att agera sekreterare och berätta vad vi kom fram till.
Men alla mina anteckningar ligger kvar i Husbilen, som är på verkstad (inget nytt har hänt, den bara fixas till för semestern), så jag återkommer så snart jag har tillgång till anteckningarna.
Vh, iö
BPM skrev:IngOehman skrev:Nu har det gått flera dagar sedan mötet, och jag fick i uppgift att agera sekreterare och berätta vad vi kom fram till.
Men alla mina anteckningar ligger kvar i Husbilen, som är på verkstad (inget nytt har hänt, den bara fixas till för semestern), så jag återkommer så snart jag har tillgång till anteckningarna.
Vh, iö
Har sekreteraren kommit över anteckningarna?
IngOehman skrev:Okej, jag sitter just nu i min husbil, i Paris, och jag har just av misstag råkat snyta mig i anteckningarna, som ju gjordes på en servett, som sådana sig bör!
IngOehman skrev:Nu har det varit ett GÖS-happening i Värmland! Skoghall närmare bestämt. Hos Xenod.
Grill, musik och bio. Supertrevligt.
Vh, iö
hifikg skrev:Jag hade besök av Stefan från Luleå, med hustru och son, kan det räknas som en gösträff? Vi käkade iofs Wienerbröd, men ändå...
Xenod skrev:IngOehman skrev:Nu har det varit ett GÖS-happening i Värmland! Skoghall närmare bestämt. Hos Xenod.
Grill, musik och bio. Supertrevligt.
Vh, iö
För protokollet kan jag anföra att jag skulle ha utannonserat här i tråden för andra GÖSar om jag vetat på förväg att det skulle ha blivit en GÖS-träff av denna sammankomst. Själv hade jag förberett mig för att utfodra semestrande stockholmare som fått en rejäl dos av Värmland & kanske behövde varva ner lite innan hemfärd?
Xenod skrev:Vi kan ju inte låta dem åka hem hungriga eller hur? Det var också extremt trevligt att få lyssna på musik på den berömda husbilsanläggningen samt höra ny musik i mitt eget rum! IÖ din skivsamling är helt jävla grym
IngOehman skrev:
Och vilken skön nedvarvning det blev! Men några stockholmare såg jag inte på träffen. Men jag tittade kanske slarvigt.
Stockholm är inte ens närmaste större staden ju, för någon av oss, tror jag.
IngOehman skrev:hifikg skrev:Jag hade besök av Stefan från Luleå, med hustru och son, kan det räknas som en gösträff? Vi käkade iofs Wienerbröd, men ändå...
Om mer än 50% av er var Gös-medlemmar, och ni hade trevligt, så visst!
Det är inte så noga i MälarGös. Tycker ni att det var en Gös-träff så var det det!
Vh, iö
IngOehman skrev:
Vad har hänt?
Vh, iö
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 32 gäster