Moderator: Redaktörer
AndreasArvidsson skrev:Haha attans så flådigt. Detta är utan tvekan de mest seriösa diy basarna på faktiskt vad gäller finish.
darkg skrev:Ska du ha nåt frontskydd?
darkg skrev:Aha. Fina kattsorbenter. Fast nån perforerad plåt el. metallnät kunde fungera med klösdjur?
Koppar"silar" över varje element?
Eller nåt sånt här semiorganiskt mönster, fast blankpolerathttp://cdn2.world-architects.com/img/fr ... 3-48_2.jpg
Slarvar skrev:Jäklar vad läckert det blev!!!
Var inte alls så jag hade tänkt mig när jag nämnde kopparrör, detta blev mycket bättre!!!
cobra-427 skrev:En uppdatering![]()
Nu i höst kommer fortsättning på bastornen med att det är beställt 1/4 Ton!!! slutsteg påväg hem och lite andra prylar
Ha en trevlig höst med allt vad den kan ge!
-Palle- skrev:Jag tappar hakan varje gång jag tittar in i den här tråden, så jäkla snyggt bygge!!!
i skrev:Såg tråden först nu. Imponerande snyggt bygge!
MattiasBGD skrev:Som jag skrev på MHB härligt med en fortsättning på detta projekt![]()
Önskar dig detsamma!
boom skrev:cobra-427 skrev:En uppdatering![]()
Nu i höst kommer fortsättning på bastornen med att det är beställt 1/4 Ton!!! slutsteg påväg hem och lite andra prylar
Hoppas att du köpte proline3000.
cobra-427 skrev:boom skrev:cobra-427 skrev:En uppdatering![]()
Hoppas att du köpte proline3000.
Helt rätt boom det blir Proline 3000 eftersom polaren ska också ha så blev det 6 styck beställda!
boom skrev:cobra-427 skrev:boom skrev:Hoppas att du köpte proline3000.
Helt rätt boom det blir Proline 3000 eftersom polaren ska också ha så blev det 6 styck beställda!
Gratulerar du får inget under 20hz med dom stegen dom stänger av sig då och går i protect
cobra-427 skrev:boom skrev:cobra-427 skrev:
Gratulerar du får inget under 20hz med dom stegen dom stänger av sig då och går i protect
Boom kan du visa tester som visar det på papper ?
cobra-427 skrev:Det blev Behringer iNuke NU12000DSP istället
cobra-427 skrev:Det blev Behringer iNuke NU12000DSP istället
boom skrev:cobra-427 skrev:Det blev Behringer iNuke NU12000DSP istället
Med lite kalle anka watt ala MDS. med mätningar i max watt och inte i RMS. Hmmmmm men nån watt blir det i alla fall.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 226 gäster