Moderator: Redaktörer
RogerGustavsson skrev:Jag har semester och är mest hemma ochjobbar med huset. Om någon har vägarna förbi Huskvarna och vill komma in för lite snack, fika, musiklyssning eller vad det nu kan bli - så är ni välkomna! Ett mejl eller PM innan underlättar.
JM skrev:RogerGustavsson skrev:Jag har semester och är mest hemma ochjobbar med huset. Om någon har vägarna förbi Huskvarna och vill komma in för lite snack, fika, musiklyssning eller vad det nu kan bli - så är ni välkomna! Ett mejl eller PM innan underlättar.
Jag gillar ditt initiativ. Jag jobbar hemma hela sommaren o inbjuder till Äggholmen i Stockholms inre inre skärgård för förutsättningslöst möte. Mejla innan så jag är hemma och kan hämta med båt.
JM
Cool!JM skrev:RogerGustavsson skrev:Jag har semester och är mest hemma ochjobbar med huset. Om någon har vägarna förbi Huskvarna och vill komma in för lite snack, fika, musiklyssning eller vad det nu kan bli - så är ni välkomna! Ett mejl eller PM innan underlättar.
Jag gillar ditt initiativ. Jag jobbar hemma hela sommaren o inbjuder till Äggholmen i Stockholms inre inre skärgård för förutsättningslöst möte. Mejla innan så jag är hemma och kan hämta med båt.
JM
Stefanw skrev:Ha ha, om du menar mig med du så är jag gärna gösare...![]()
Undrar när vi ska ha träff i Luleå bara..?![]()
Men alla som vill komma på hififika är välkomna.
Mvh/Stefan
petersteindl skrev:På 60-talet var jag ofta på Storholmen och besökte vänner till morbror som hade sommarhus där. Där fanns ett slott. Det var jättefint där. Jag var inne i slottet en gång och det var väldigt spännande. Jag gissar att Äggholmen är i närheten. Vad jag minns så var det några öar runtomkring.
Mvh
Peter
MagnusÖstberg skrev:Cool!JM skrev:RogerGustavsson skrev:Jag har semester och är mest hemma ochjobbar med huset. Om någon har vägarna förbi Huskvarna och vill komma in för lite snack, fika, musiklyssning eller vad det nu kan bli - så är ni välkomna! Ett mejl eller PM innan underlättar.
JM
Går det alltså inte personfärja dit?
Kommer gärna över och dricker ett glas saft